טלוויזיה

מגישת חדשות 12 נפרדת בעצב: "כאב לב, יהי זכרו ברוך"

הכתבת הפוליטית, דפנה ליאל, כתבה: "עמית פרידמן שנפל בעזה הוא בנו של אסף פרידמן, המנהל הצנוע והסופר מקצועי של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. האיש שניהל את כל הדיונים הרגישים של המלחמה, איזה כאב לב, יהי זכרו ברוך"
מערכת ice |  2
כתבת חדשות 12, דפנה ליאל (צילום מסך קשת 12)
אחרי שבוקר קשה נוסף הכה במדינת ישראל, כאשר בשעות הבוקר המוקדמות (רביעי) התיר דובר צה"ל לפרסום, את שמו של לוחם חטיבת הנח"ל, סמ"ר עמית פרידמן בן 19, אשר נפל בעת מילוי תפקידו בקרבות העזים בדרום רצועת עזה, שם עדיין נותרו תאי טרור של מחבלי חמאס, מתברר כי הוא היה בנו של דמות המוכרת מאוד לכתבי החדשות.
מגישת חדשות 12 והכתבת הפוליטית, דפנה ליאל, כתבה: "עמית פרידמן שנפל בעזה הוא בנו של אסף פרידמן, המנהל הצנוע והסופר מקצועי של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. האיש שניהל את כל הדיונים הרגישים של המלחמה, איזה כאב לב, יהי זכרו ברוך".

ההודעה הקשה מגיעה על רקע ההסלמה הביטחונית בגבול הצפון, המבצע הנרחב אליו יצא צה"ל בשעות הלילה ביהודה ושומרון, השיחות הרבות והשמועות על עסקת חטופים אפשרית.
כמובן, בסופו של דבר המבצע המוצלח לחילוץ החטוף פראחן קאדי בן ה-52 מרהט אתמול, אשר ריגש מדינה שלמה כאשר פורסמו תמונות האיחוד עם משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סופרת 10 שניות , ובכל 10 שניות חייבת להאשים את ביבי? (ל"ת)
    או שהיא לא ? 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עתונאית
    יגאל 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    דפנה ליאל מקסימה
    סגור