טלוויזיה

כוכב "המירוץ למיליון" חושף את הקשיים: "אין אוכל במקרר"

כוכב "המירוץ למיליון" אודי נאוד, מהצמד אודי ומתן, חשף את הבעיות הכלכליות בביתו: "יצאתי לעבוד בגיל מאוד צעיר, לאמא שלי לא היה כסף ואני מעביר לה כל חודש". בנוסף, דיבר על הקשיים בחיים וחשף: "הייתה לי תקופה שלא רציתי את החיים"
מערכת ice |  1
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
העונה של "המירוץ למיליון" בקשת 12 נמצאת בעיצומה, ומביאה לנו לא מעט זוגות מסקרנים ומפתיעים במיוחד למסך, שככל שהעונה מתקדמת, הם חופשים על עצמם סיפורים שהצופים בבית אפילו לא היו מדמיינים עליהם.
אחד הזוגות היותר מפתיעים ומעניינים של העונה הם צמד החברים אודי נאור ומתן עובד, שמפרק לפרק נפתחים ומגלים לצופים בבית פרטים דרמטיים במיוחד על חייהם. בפרק שנערך אתמול (שני) חדש אודי את הילדות הקשה שעברה עליו, כמו גם את הקשיים בבית ואת הבעיות הכלכליות הקשות עמן הוא ומשפחתו מתמודדים.
"אני יצאתי לעבוד בגיל מאוד צעיר, ידעתי שאני לא יכול לבקש מאמא כסף כי אין לה, אני מעביר לה כסף כל חודש כי אין לה", חשף אודי, בהמשך, אודי דיבר על כך שאביו היה במצב כלכלי קשה וחשף כי "כשאתה מגיע לגיל 50 ואין מקום במקרר זה נופל לך".
אודי ריגש את הצופים שהוסיף ואמר: "אני לפעמים אומר לאמא שלי שאין לי כנפיים, אני רוצה אותם ואין לי אותם. הייתה לי תקופה שלא רציתי את החיים, לא חייתי. אבל קיבלתי כוח מהנפילה הזאת, ויש לי כנפיים שפשוט מחכות להתנעה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלוואי ותזכו
    עידית 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפעם אני בעד כל הזוגות שנותרו אבל הכי מקווה שאתם תזכו
    סגור