טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת מתכונן לחצי שנה של שיקום: "בשעה טובה"

?צברי שיתף את עוקביו: "בשעה טובה, אבא השתחרר מבית החולים, לאט לאט ישתקם בבית. החלמה מניתוח מעקפים זה לפחות חצי שנה. אבל אופטימיים, תודה לכולם על התפילות והאיחולי החלמה. נאחל להחלמה מהירה ולרפואת יקיר בן רוזה"
מערכת ice |  3
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אביו של אוראל צבריכוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13, עבר חוויה לא פשוטה בשבוע שעבר כאשר נכנס לחדר הניתוח ועבר ניתוח לב כשבנו ביקש את התפילות של עוקביו. כעת, אחרי ימים של דאגה הוא השתחרר לביתו.
צברי שיתף את עוקביו: "בשעה טובה, אבא השתחרר מבית החולים, לאט לאט ישתקם בבית. החלמה מניתוח מעקפים זה לפחות חצי שנה. אבל אופטימיים, תודה לכולם על התפילות והאיחולי החלמה. נאחל להחלמה מהירה ולרפואת יקיר בן רוזה".

רק היום (שני) אביו של אוראל צברי סיפר את הבדיחה למצלמה: "אחד שואל את אבא שלו 'אבא למה את לא הולך למשה השכן אחרי האירוע לב, למה לא הלכת לבקר אותו בבית חולים?' האבא אמר 'הוא לא היה באירוע שלי אני לא אלך לאירוע שלו'".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אוראל צברי)
בשבוע שעבר פרסם צברי תיעוד מבית החולים לפני הניתוח: "אבא אני חולה עלייך שאתה כאילו באת לחופשה ולא לניתוח". הוא גם כתב בסטורי: "אבוש עובר מחר ניתוח, אבל באים בווייבים טובים. נצטרך את התפילות שלכם אהובים".
הוא העלה תיעוד נוסף מחדר הניתוח והציג את הדינמיקה בין הוריו: "מטמטמת אותו בכל מצב" כשהוא גם מראה את אביו מתרגז כשאמא שלו כיוונה את המיטה שלו הלון ושוב, צברי עצמו לא הפסיק לצחוק בדרך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיחה של תימנים
    ארז 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה לאבא.אחלה אנשים .אבוס עינאק צברי, כיבוד טב ואם ראשון במעחה
    סגור
  • 2.
    עברתי 4 מעקפים
    מוטי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפני 32 שנה. בהתחלה זה ניראה לי כסוף העולם. בדיעבד זה היה הרבה יותר קל משחשבתי. אחרי הניתוח אחרי תקופה קצרה, קיבלתי הזמנה מקופת חולים להתחיל להתאמן בקבוצה תחת פיקוח. עשיתי כך וזה העלה לי את הביטחון העצמי.הייתי אז בן 50 ללא בעיות בריאות נוספות.מקווה שגם לאביך זה יהיה בדיעבד קל מהמצופה.
    סגור
  • 1.
    אוראל צברי
    גל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החלמה מהירה ובריאות איתנה אמן ואמן
    סגור