טלוויזיה

תכנית הבוקר של ניב רסקין בוטלה: מי מגיש משדר מיוחד במקומו?

בקשת 12, מי שהוקפצה לשידור, אחרי הרבה מאוד זמן שלא נאלצה לשדר בבוקר היא יונית לוי, כאשר 'חדשות הבוקר' בהגשת ניב רסקין בוטלה באופן מיידי והוא נשאר בבית בשלב הזה, באולפן גם היה הכתב הצבאי ניר דבורי שהרחיב על המתקפה הצה"לית בלבנון
מערכת ice |  3
ניב רסקין (צילום מסך קשת 12)
בעקבות ההסלמה בצפון עם מתקפת המנע של צה"ל נגד חיזבאללה, משדרים מיוחדים נפתחו בערוץ החדשות כאן 11 ובערוץ 14, בהמשך גם ערוץ 12 ורשת 13 עלו לשידור החי. בשל כך גם משדרי הבוקר בוטלו.
בקשת 12, מי שהוקפצה לשידור, אחרי הרבה מאוד זמן שלא נאלצה לשדר בבוקר היא יונית לוי, כאשר 'חדשות הבוקר' בהגשת ניב רסקין בוטלה באופן מיידי והוא נשאר בבית בשלב הזה, באולפן גם היה הכתב הצבאי ניר דבורי שהרחיב על המתקפה הצה"לית.

ברשת 13, בוטלה תכנית הבוקר של הערוץ "העולם הבוקר" וכמובן ששודרו חדשות בהגשת ספי עובדיה, כאשר הכתב לענייני ערבים חזי סימנטוב היה שם כדי להסביר את הסיטואציה שנוצרה.
גם בערוץ כאן 11 וערוץ 14 שינו את התכניות והוגשו מהדורות חדשות מיוחדות שגם סיקרו את הצהרת דובר צה"ל בסביבות השעה 6:30. בכאן 11 מואב ורדי השתלט על השידור ואירח את בכירי צה"ל כדי להרחיב על המצב, בערוץ 14 שי גולדן נשאר בבית בשלב זה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק לא עדן הראל
    מרי 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה
    סגור
  • 1.
    ניב רסקין לא מתאים
    רות 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ניב רסקין אינו מתאים להגיש תוכנית בוקר בימי המלחמה ,הוא תמיד מרוחק ,קר ודי מנותק מרוב הסיטואציות הטרגיות הפוקדות את ארצנו מדי יום .הוא עובר במעבר חד ובקלות יתרה מבלי להתעכב ולכאוב מנושא קשה וכואב לנושאים שוליים ,ניב רסקין אנא חזור לשדר תוכניות ספורט בידורי , שם מקומך !!!
    סגור
  • מי את רות
    פולי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רות סוף לכי חפשי.
    סגור