טלוויזיה

איילה חסון מעוררת סערה: "זה לא היה, אין הסבר"

לאחר שחטפה ביקורת קשה על הדברים שכתבה, המגישה הבהירה: "לא מקלה ראש בכלום. רק מזכירה איך החל הספור של שדה תימן. עשרה חיילים עצורים בחשד לאינוס. לא הוחדרה אלה לפי הטבעת של המחבל כפי שקבע הרופא משדה תימן, כפי שעלה ממה שתיארה התביעה הצבאית היום"
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
מגישת כאן 11, איילה חסון, חשפה בשבוע שעבר בתכניתה 'שבע' בכאן 11 תגלית מרעישה, שהסרטון שהופץ משדה תימן בו לכאורה חיילים מתעללים בעצור מחבל נוחבה, נשלח לבדיקה ועולה ממנו מסקנה חד משמעית. היום (חמישי) היא פרסמה נתונים חדשים.
שדה תימן על פי התביעה הצבאית. מתוך הפרוטוקול; לוחמי 100 הכו ממושכות את המחבל גם באלה, מישהו מהם דקר אותו בחפץ חד בין הישבנים. שום אלה לא הוחדרה לפי הטבעת! נתנו לו למצוץ את האלה. התביעה לא מפרטת מה עשה המחבל קודם לכן. כאמור אלה טענות התביעה התאית נעסוק בכך ועוד הערב. לגבי הדקירה על פי עדות הרופא לא ניתן לקבוע אם מדובר בדקירה מאותו ארוע או מלפני ימים עוד טרם הגיע לשדה תימן".

לאחר שחטפה ביקורת קשה על הדברים שכתבה, היא הבהירה: "לא מקלה ראש בכלום. רק מזכירה איך החל הספור של שדה תימן. עשרה חיילים עצורים בחשד לאינוס. לפי תדרוכים של הפרקליטות הצבאית מדובר במעשה אינוס באמצעות החדרת אלה לפי הטבעת של המחבל. ובכן זה לא היה! לא הוחדרה אלה לפי הטבעת של המחבל כפי שקבע הרופא משדה תימן, כפי שעלה ממה שתיארה התביעה הצבאית היום".
לסיום הסבירה: "מה כן היה? היו לטענתם מכות והרבה למה? אין הסבר. הייתה דקירה מחפץ חד שלפי הרופא לא ברור אם זו דקירה חדשה או ישנה. העיקר שבעולם הוקיעו את החיילים בצה״ל אנסים. התביעה בכל נושא יכולה לתאר בלשון חריפה או מקלה את אותו אירוע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    על תפחדי איילה
    ניר 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו איתךבעד האמת ונגד השקרים של ההוא עם הקר....
    סגור
  • 2.
    יותר גרועה מהמכה 11 על מצריים , (ל"ת)
    זאב 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    בעייה שלקינאה
    גרשון מנתניה 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אהוד ברק איננו יכול להשלים עם העובדה שסרן שירת ומשרת כראש ממשלה בתקופה הארוכה ביותר ואילו החחייל המעוטר ביותר רב אלוף , שירת כראש ממשלה את התקופה הקצרה ביותר וללא הצלחה.
    סגור