ויראלי

איילה חסון בטענות מטלטלות: "נחסוך את התיאורים"

איילה חסון פרסמה: "פרשת שדה תימן. פרופסור בעל שם, שבחן את כל המסמכים הרפואיים והבדיקות של מחבל הנוחבה, הגיש מסמך חתום לבית המשפט ובו הוא טוען הפגיעה במחבל לא נעשתה באמצעות אלה או מטאטא"
מערכת ice |  5
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
אין ספק שפרשת שדה תימן ממשיכה להסעיר את ישראל. בעוד שהדעות מתחלקות במי שתומכים בטענות המחבל ונוטים לקבל את גרסתו וחושבים כיצד יש להעניק את החיילים, מסכים חדשים שמתפרסמים היום (חמישי) מראים שהמצב דווקא די שונה.
איילה חסון פרסמה: "פרשת שדה תימן. פרופסור בעל שם, שבחן את כל המסמכים הרפואיים והבדיקות של מחבל הנוחבה, הגיש מסמך חתום לבית המשפט ובו הוא טוען הפגיעה במחבל לא נעשתה באמצעות אלה או מטאטא".

עוד היא כתבה: "נחסוך את התיאורים וההסברים המלומדים והמקצועיים שלו. היום דיון בערעור על הארכת המעצר שלהם. סביר שההחלטה על מעצרם תישאר", בהמשך היא הדגישה: "למי שלא הבינו הדו״ח של הפרופסור בעל השם שהוגש לבית משפט תומך בגרסת החיילים מכוח 100".
לאחר מכן היא נשאלה על ידי אחד מעוקביה: "בחן מסמכים רפואיים אבל לא בדק את המחבל עצמו", על כך השיבה בצורה פסקנית למדי: "הדו״ח שלו לטובת החיילים! בניגוד לנטען שהייתה פגיעה באלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתבת עלילת הדם של פלג היא זו שתהרוג הרבה יהודים בעולם (ל"ת)
    עלילת הדם של פלג 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    מי זה הפרופסור בעל השם? שיזדהה בשמו
    ציפי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם לא מקל אז אונס מיני?
    סגור
  • אך ללא שם.הוטרינר שטיפל בכלבלב המשפחתי
    בעל שם עולמי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    של חסון..
    סגור
  • תתעמקו לפני שתכתבו
    תקראו קצת לפני שתגיב 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    המכתב שלו פורסם בשמו ובחתימתו, בניגוד לכל המעלילים עלהחיילים שמתחבאים מאחורי כיסויי פנים!! הוא מביא ראיות חד משמעיות שלא היתה פגיעה חיצונית בפי הטבעת אלא רק פנימית- מה שמעיד שהמחבל עשה זאת לעצמו, וודאי שלא יכול להיות שנעשה עם חפץ גדול כמו אלה או מטאטא. הסיבה היחידה שהושארו במעצר- זה העץ הגבוה שהפצר"ית עלתה עליו ואין לה עכשיו איך לרדת ממנו... במיוחד אחרי שפרסמו חומרים חסויים מתוך החקירה!! דברים שאמרו שאסור להראות לעו"ד של ההגנה ופתאום מתפרסמים בערוץ 12!! איבדו לגמרי את הבושה וההגינות הבסיסית!
    סגור
  • ממטבח הכלא, והחביא אותו
    המחבל גנב מלפפון 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באחוריו. ובא לציון גועל
    סגור