טלוויזיה

איילה חסון ברגע מביך בשידור חי: "איזה יום היום?"

המגישה הייתה מאוד מבולבלת ואמרה רגע לפני סיום התכנית: "חברים תודה רבה שהייתם איתנו גם הערב הזה, איזה יום היום רביעי? כן? היום רביעי או חמישי חברים? רביעי. נפגש מחר עכשיו אלייך מאיה", כשהיא מעבירה את השידור למאיה ראכלין. חברי הפאנל באולפן כמובן היו משועשעים מהסיטואציה
מערכת ice | 
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
ימים בודדים אחרי שהעיתונאי הוותיק חדשות 12, גיא פלג, תקף בביקורת קשה היום בתוכניתו ברדיו 103fm את המגישה של כאן 11 איילה חסון, לאחר שטענה כי הסרטון שהופץ משדה תימן, ובו לכאורה חיילים מתעללים בעצור מחבל נוח'בה, בושל על ידי גורם אחר לכאורה, הגיע רגע מאוד משעשע על חשבונה אמש (רביעי) בתכניתה 'שבע'.
המגישה הייתה מאוד מבולבלת ואמרה רגע לפני סיום התכנית: "חברים תודה רבה שהייתם איתנו גם הערב הזה, איזה יום היום רביעי? כן? היום רביעי או חמישי חברים? רביעי. נפגש מחר עכשיו אלייך מאיה", כשהיא מעבירה את השידור למאיה ראכלין. חברי הפאנל באולפן כמובן היו משועשעים מהסיטואציה. 
כזכור, פלג תקף אותה במילים קשות, כשבין היתר טען בשידור: "היא כתם גדול על השידור הציבורי בישראל וכתם גדול על גולן יוכפז, אני אומר את זה בכאב ואני מתכוון לכאב הזה, משום שאיילה חסון עבדה איתי ברשות השידור ואיילה חסון במשך שנים חלקה איתי את אותו חדר. ואני ראיתי את הדרך שאילה חסון הלכה ואני הייתי מלא הערכה אליה, לעבודה שלה, על הרצינות שלה, על הדרך הארוכה שהיא עשתה".

עוד הוסיף: "אני גם עבדתי עם גולן יוכפז והוא היה עורך שלי באולפן שישי. אחר כך הוא הגיש איתי כאן ברדיו ואני מעריך אותו במיוחד גם כשדרן. גם כעורך וגם כמנהל אני מאוד מאוד מעריך אותו, וחרף זאת אני חושב, ואחרי שאמרתי את כל זה, אני חושב שמה שאילה חסון משדרת זה כתם גדול מאוד לשידור הציבורי בישראל". 
פלג המשיך: "יאיר לפיד למשל היה כוכב על בתקשורת הישראלית, כוכב על בעל טור בידיעות אחרונות, מגיש אולפן שישי. הוא היה כוכב על. אבל יאיר לפיד עזב את אולפן שישי ונכנס במקומו דני קושמרו. דני קושמרו הביא את אותם מספרים ויותר. זאת אומרת, יאיר לפיד לא "לקח איתו" צופים כשהוא עזב את הערוץ. לא הפסיקו לראות אולפן שישי בגלל זה".
לסיום תקף: "לאיילה חסון יש קהל שהולך איתה. שהלך איתה בערוץ 13 והלך איתה מערוץ 13 לערוץ 11, ואני חושב שזה מה שגרם לגולן יוכפז. הנתוני הצפייה החלשים במיוחד בתוכניות האקטואליה של הערוץ הראשון בחדשות, זה מה שגרם לו לקחת אותה. אני חושב שהוא עשה טעות קשה. אני חושב שזה כתם על הרקורד המרשים של גולן יוכפז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה