טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 עצבני: "אתה מנותק ומשותק, נמחק לך השכל"

שי גולדן נגד פרקליט המדינה: "מלחמת זכותנו לא להימחק. ואם נצטרך למחוק את האוייב, אפשר ונצטרך לעשות זאת, כי הוא מתכנן למחוק אותנו ולעלות עלינו משבע חזיתות, איסמן. שבע חזיתות. ואתה עסוק לי בלהעמיד זמרים לדין. זמרים! לא, זה פשוט לא ייאמן כמה אתה מנותק ומשותק ולא חי פה בינינו בכלל"
מערכת ice |  5
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
אייל גולן הסתבך בגדול כאשר פרקליט המדינה עמית איסמן נתן את המלצתו ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן וגם נגד חברו קובי פרץ בשל אמירותיו כי יש "למחוק את עזה" כמה ימים אחרי הטבח הנורא ב-7.10. בעקבות ההחלטה התמוהה גם מגיש ערוץ 14 שי גולדן זעם על פרקליט המדינה.
גולדן כתב: "שמעתי על הסיפור הזה עם אייל גולן וההעמדה לדין, ואני רציני כשאני אומר לכם שהייתי משוכנע שמדובר במתיחה, או בדיחה, ולא השקעתי בזה כל מחשבה ולא צפיתי או קראתי חדשות שלשום בערב. ואז אתמול התחוור לי שזה רציני: שפרקליט המדינה אשכרה רצה להעמיד ישראלי לדין בגלל שקרא למחוק את עזה".

עוד הוסיף: "וחשבתי לעצמי שאם לא היו קוראים לו אייל גולן, אלא ישראל ישראלי, אז הוא לא היה מועמד להעמדה לדין; כי אם עמית איסמן ייצטרך להעמיד לדין כל ישראלי שאמר השנה או כתב או חשב את המחשבה ״מוכרחים פאקינג למחוק את עזה. פשוט לא להשאיר שם אפילו אבן אחת עומדת״, אז כנראה שאיסמן ייצטרך להגיש משהו כמו תשעה מיליון כתבי אישום. יש מצב שאפילו יותר".
גולדן רשם: "עלאק ״למחוק את עזה״, אמר, יומיים אחרי השבעה באוקטובר. איסמן, חנטריש, אין ישראלי שלא רצה למחוק את עזה לפחות פעם אחת מאז השבעה באוקטובר. ואם המחשבה הזאת נדמית לך פלילית או מטורפת, אז אחינו, אתה לא איתנו באירוע. אתה לא איתנו באירוע הישראלי. אתה פשוט לא קשור לפה ולא שייך לפה. ועל זה שאני צריך לכתוב טקסט שיש בו אפילו הצדקה או הנמקה של אייל גולן, ולהשתמע כמי שמגן עליו, רק על זה, איסמן, אני לא אסלח לך לעולם".
בהמשך הסביר: "אבל אם נשוב לעניין העניין המקורי שלשמו נתכנסנו: ובכן, אתה מנותק מהמקום הזה ומיושביו, ברמה שרק בגינה יש לפסול אותך מלכהן כפרקליט המדינה. כי מי שמסוגל אחרי השבעה באוקטובר - ובהתחשב בכך שיש לנו עדיין 115 חטופים שם, וחיילים נהרגים ואזרחים נרצחים כאן יום-יום, בגלל עזה ותושביה הטרוריסטים ותומכי הטרור ומקדשי הטרור - מי שמסוגל ליזום את הרעיון שיש להעמיד ישראלי לדין על שאמר את מה שכולנו מרגישים בעצמותינו ונוהמים במחשבותינו ושורטים בציפורנינו בתסכול וזעם לא אחת, פשוט לא יכול להיות האדם שיהיה שומר הסף כמעט הכי חשוב של הצדק והחוק והמוסר בישראל. הוא פשוט לא כשיר לאירוע ברמה קוגניטיבית".
עוד הסביר: "כן, איסמן, מחוק או תמחק בעצמך - זו המלחמה שאנחנו מנהלים כאן מאז השבעה באוקטובר. מלחמה על הברירה בין להימחק, להישחט, להאנס ולהחטף, לבין למחות את זרע עמלק ואת כל אשר סביבו. זו המלחמה, איסמן. זו המלחמה שאנחנו נלחמים בה עכשיו. מלחמת זכותנו לא להימחק. ואם נצטרך למחוק את האוייב, אפשר ונצטרך לעשות זאת, כי הוא מתכנן למחוק אותנו ולעלות עלינו משבע חזיתות, איסמן. שבע חזיתות. ואתה עסוק לי בלהעמיד זמרים לדין. זמרים! לא, זה פשוט לא ייאמן כמה אתה מנותק ומשותק ולא חי פה בינינו בכלל".
לסיום רשם: ״פרקליט המדינה במלחמת שבעה באוקטובר, עמית איסמן, ביקש להעמיד לדין זמר ישראלי בגין הסתה, עשרה חודשים מאז השואה שארעה בארצו, שעה שטרם מצא דרך או זמן להעמיד לדין ולו מחבל נוח׳בה אחד״. זו השורה היחידה שתזכור ממך ההיסטוריה הישראלית, בעוד חמישים שנה, כשננסה להבין ממרחק הזמן את מה שמתחולל כאן בכלל עכשיו, וכשספרי ההיסטוריה ייכתבו. ״ פרקליט המדינה במלחמת שבעה באוקטובר, עמית איסמן, ביקש להעמיד לדין זמר ישראלי בגין הסתה, עשרה חודשים מאז השואה שארעה בארצו, שעה שטרם מצא דרך או זמן להעמיד לדין ולו מחבל נוח׳בה אחד״. זו השורה שתוקדש לך בספרי ההיסטוריה. תעשה עם התובנה הזאת מה שאתה מוצא לנכון לעשות. קוגניטיבית. או משפטית. נמחק לך השכל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וכל החכים הימנים שקראו למחוק את עזה ??? (ל"ת)
    מחר יום הבוחר 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תגובה
    אנונימי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף תוכנית ריאלטי מאשר אולפן עים פנל שממרעל את הציבור
    סגור
  • 2.
    גן עדן לא שי
    אנונימי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תחשוב שוב לך הביתה ותפסיק כם זה
    סגור
  • 1.
    בעשרת הדיברות כתוב אל תרצח
    אנונימי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכתוב זה משהו אחד אבל לרצוח
    סגור
  • קודם תדע פסוק כצורתו
    עדי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך הרי מושג מה כתוב (אגב:"לא תרצח, לא תנאף, לא תגנוב", לא- לא - לא) ואם אתה חושב שזה נכתב על חיילים/שוטרים/אזרחים, שמסכנים עצמם כדי להעביר מן היולם את הטונופות -"אשפת המין האנושי" - החמאסניקים הארורים, לא התחלת להבין לא מהו מוסר ולא מהי תורה
    סגור