בעולם

ארה"ב: ישראל מחויבת להגעה להפסקת אש ברצועת עזה

ראש המטה לביטחון לאומי צחי הנגבי והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר נועדו עם מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן בוושינגטון. מחלקת המדינה הדגישה כי השלושה דנו בהתפתחויות במגעים לעסקה להשבת החטופים ולהפסקת הלחימה. בהודעה נמסר כי ארה"ב מאמינה שניתן לפתור את המחלוקות שנותרו
מערכת ice | 
אנתוני בלינקן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ראש המטה לביטחון לאומי צחי הנגבי והשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר נועדו עם מזכיר המדינה של ארה"ב אנתוני בלינקן בוושינגטון, כך פורסם הערב (שני) בסוכנויות הידיעות. בעוד ימים ספורים צפוי לצאת ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור מדיני, במסגרתו הוא צפוי להיפגש עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. 
מחלקת המדינה האמריקנית עדכנה בעקבות השיחות כי השלושה דנו בהתפתחויות האחרונות במגעים להפסקת אש, וכי דרמר והנגבי הדגישו שישראל עדיין מחויבת להגעה להפסקת אש. עוד נמסר כי ארה"ב מאמינה שניתן לפתור את המחלוקות שנותרו בין ישראל לחמאס.
הקבינט המדיני ביטחוני צפוי להתכנס מחר בערב לדיון על עסקת החטופים. לפי דיווחים, מפקד בחיזבאללה נהרג היום בתקיפת רכב בגבול לבנון-סוריה. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם דיווח כי בזירה יש הרוג נוסף. משרד הבריאות ברצועת עזה, שנשלט על ידי חמאס, הודיע היום כי 38,664 פלסטינים נהרגו מאז פרוץ המלחמה ברצועת עזה. עוד נמסר כי 80 נהרגו ו-216 נפצעו ביממה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה