טלוויזיה

מנחת הטלוויזיה חשפה: "אני נתקפת בהלה"

פאולה רוזנברג, שתוכניתה בקשת 12 ירדה מהאוויר לאחר ה-7 באוקטובר, משתפת את העוקבים בהתלבטויות והדילמות הקשות מאז היום הגורלי
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
מנחת הטלוויזיה שמככבת כיום בערוץ i24NEWS כפאנליסטית, פאולה רוזנברג, משתפת בתחושות הקשות שממשיכות ללוות אותה מאז הטבח שאירע בשמחת תורה.
‎"השביעי באוקטובר פירק חלקים גדולים ממי שהייתי, לצד הרגעים בהם אני עדיין מתעצבנת משטויות, ברוב הזמן מאז אותה שבת ארורה, הנושאים שמצליחים לעורר בי תשוקה לעשייה או לגרום לי להתמסר ולהשמיע את קולי למען אחרות ואחרים השתנו מאוד", כתבה רוזנברג לעוקבים.
 

‎"אני יודעת שאני לא היחידה שזה קרה לה, גם אם אנחנו מאלו שהיה לנו מזל ברולטת הטרגדיות של השבת הארורה, כל אלו שמנגנוני ההדחקה שלהם לא יעילים מספיק, עדיין לא התאוששו לגמרי", המשיכה רוזנברג והוסיפה "מהלומת הצער הטרגית שהציפה את כולנו, חידדה והבהירה עבורי מהם הערכים שאני לא מוכנה לוותר עליהם ואעשה ככל יכולתי כדי לשמור שיתקיימו במרחב שלי, ולעומת זאת גיליתי שיש וויתורים שאני מוכנה לעשות, לשלם מחירים שפעם נראו לי יקרים או מפחידים מדי, והתקופה הזו גרמה לי להעז לשלם אותם כדי להגן על הגרעין היקר לי ביותר".
רוזנברג טענה כי היא מנסה להיות צינור לאלו שבאמת זקוקים לעזרה בימים האלה: החיילים, המפונים ומשפחות החטופים והנרצחים: "לצד הניסיון להיות עבור אלו שמשלמים את המחיר הכי כבד, משפחות הנרצחות והנרצחים, החטופות והחטופים, המשפחות השכולות, לצד הפעילות הזו, אני גם מנסה לטוות חוט של שגרה, ודווקא כשאני מצליחה למשך כמה שעות לשקוע באיזו פגישת עבודה או באיזה סרט בנטפליקס עם הבנות האהובות שלי או באיזו שיחת נפש עם חברים, כל פעילות שמנותקת מ"המצב" - אז אני נתקפת בהלה. כשאני קולטת שלא חשבתי למשך כמה שעות על החטופים והחטופות ועל המשפחות השכולות אני נשטפת באשמה על כך שאני מעזה להמשיך"‎.
"העדויות לכאב שעוד לא למדנו איך להכיל מפאת עומקו ורוחבו ועוצמתו הן אינסופיות, ואני ועוד רבות ורבים לא תמיד יודעים מתי ואם בכלל מותר לרגע לקחת הפסקה מהחובה להקשיב, לקרוא, לשתף, לעזור, איך לזהות כשמוצפים מדי, כשנשברים מדי, כשכבר אין מה לתת והמאגרים מרוקנים. אין לי פתרון לשאלה הזו, אבל אני יודעת שזה עוזר לי לשתף בכנות גם כאן", סיכמה רוזנברג.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור נשארה טרחנית ושתלטנית?? (ל"ת)
    גזגזי לי מהאתר 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור