טלוויזיה

איך מרגיש דיכאון אחרי לידה? הסדרה החשובה חוזרת לכאן 11

מספר פרקים של העונה הרביעית של התוכנית האהובה "סליחה על השאלה" ישודרו בתאגיד השידור הציבורי. בין המשתתפים: זוגות של יהודים וערבים, מתמחים ברפואה, פושטי רגל ועוד. בעבר זכתה ההפקה ב-8 פרסי אקדמיה
מערכת ice | 
סליחה על השאלה עונה 4 (צילום באדיבות כאן 11, יולי אוגוסט הפקות)
כאן 11 הודיעו היום (שלישי) כי הסדרה האהובה צפוי לחזור לעונה רביעית. "סליחה על השאלה" שמאפשרת לצופים לקבל תשובות על שאלות כנות מציבורים שונים, תחזור למסך ב-19 באוגוסט. הפרקים שצפויים לעלות יעסקו בזוגות יהודים-ערבים, מכורים נקיים מאלכוהול, פושטי רגל, מתמחים ברפואה ונשים שסבלו מדיכאון אחרי לידה. 
במהלך התוכנית יושבים המרואיינים על מסך לבן ועונים על שאלות שעלו מתוך קבוצת הפייסבוק שמפעילה כאן 11. השאלות מופיעות בעילום שם והמרואיינים עונים עליהן בצורה מרגשת, מלאה בהומור וכך חושפים סיפורים כנים וחשובים. "סליחה על השאלה" זכתה בשמונה פרסים של האקדמיה לטלוויזיה. הפורמט מבוסס על התכנית האוסטרלית "You Can't Ask That" מרשת ABC. היא זכתה להצלחה גדולה בארץ וזכתה גם לגרסאות בערבית במכאן וגרסת ילדים ששודרה בכאן חינוכית. 
את הפרקים ביים אסף בקר, שחתום גם על סליחה על השאלה ילדים. את התכנית הפיקה חברת ההפקות יולי אוגוסט הפקות. בין הפרקים הבולטים בעונות הקודמות היו פרקים שראיינו אוטיסטים, אנשים שהרגו אדם אחר, אנשים חירשים, ועוד. בין הפרקים שעלו לאחרונה היו גם נושאים אקטואליים כמו פרק עם בני משפחות החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה