טלוויזיה

עודד בן עמי מתרגש בשידור חי: "הופתעתי והתרגשתי מאוד"

בן עמי סיפר לצופים: "בשבוע שעבר פתחתי את התכנית בדברי תודה לנשיא ביידן על תמיכתו, על עזרתו והגיבוי למדינת ישראל ברגעי המשבר ועל החיבוק החם שהוא מעניק למשפחות החטופים". לאחר מכן הוא סיפר כי "הקטע הזה, הגיע אל הנשיא ביידן שהפתיע אותי וחייג אליי להודות על התודה שריגשה אותו"
מערכת ice | 
עודד בן עמי (צילום Eyalbenyaish ויקיפדיה)
השיחה המרגשת של עודד בן עמי, מגיש התכנית "שש עם" בחדשות 12, נחשפה היום (ראשון) על ידיו כאשר סיפר לצופים בפתח המשדר שלו על שיחה מפתיעה במיוחד שקיבל מלא אחר מאשר נשיא ארצות הברית המכהן ג'ו ביידן, זאת על רקע המונולוג שנשא בשבוע שעבר.
בן עמי סיפר לצופים: "בשבוע שעבר פתחתי את התכנית בדברי תודה לנשיא ביידן על תמיכתו, על עזרתו והגיבוי למדינת ישראל ברגעי המשבר ועל החיבוק החם שהוא מעניק למשפחות החטופים".
 
לאחר מכן הוא סיפר כי "הקטע הזה, הגיע אל הנשיא ביידן שהפתיע אותי וחייג אליי להודות על התודה שריגשה אותו". מדובר בשיחה מאוד לא שגרתית, שנשיא ארה"ב מטלפן לעיתונאי ישראלי רק לשם הודיה על הכרת הטוב.

לסיום גם סיפר בן עמי על השיחה: "השיחה עם הנשיא ביידן נמשכה 12 דקות והיא הוכיחה לי שוב כמה הוא אוהב אותנו, כמה הוא תומך בנו וחיזק את התחושות שלי שהביאו אותי לומר את דברי התודה בשבוע שעבר. הופתעתי והתרגשתי מכך מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה