טלוויזיה

איילה חסון רותחת מכעס: "עכשיו הדייסה גלשה והסיר נשרף"

מגישת כאן 11 הסבירה: "מי מדליף חומרי חקירה בזמן הארכת מעצר, מי שמנהל קרב כיפוף ידיים על דעת הקהל. עכשיו הדייסה גלשה והסיר נשרף. צייצנים בעולם מעזים לכנות את חיילי צה״ל אנסים. חיכו לייצר משוואה עם 7 באוקטובר. ואצלנו כל מילה מיותרת הכל שקוף"
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
מגישת כאן 11 איילה חסון מציפה שוב פרשה שגורמת לסערה גדולה במערכת הביטחון, כאשר כתבה היום (ראשון) בנוגע להגשת כתב אישום כנגד עובד במערכת הביטחון שלכאורה סיכנה חיי אדם.
חסון פתחה את הציוץ וכתבה: "לפני כמה ימים פורסם על הגשת כתב אישום נגד עובדת שב״כ ושניים נוספים על שפעלו באופן שסיכן חיי אדם ואת ביטחון המדינה! פגעו בביטחון המדינה לא במחבל. מישהו שמע על המעצר שלהם בזמן אמת? באו עם פנים רעולות לעצור אותם? לא וזה בסדר, ניהלו חקירה סמויה מצאו ראיות לכאורה הגישו כתב אישום".

עוד היא המשיכה וכתבה: "כשרוצים יודעים לפעול בדיסקרטיות, כשרוצים בוחרים לעשות קרנבל ענק להרשיע בדעת הקהל, זו שלנו וזו הבינלאומית. תעצרו תחקרו בשקט יהיו ראיות תטפלו על פי החוק".
לסיום הסבירה: "מי מדליף חומרי חקירה בזמן הארכת מעצר, מי שמנהל קרב כיפוף ידיים על דעת הקהל. עכשיו הדייסה גלשה והסיר נשרף. צייצנים בעולם מעזים לכנות את חיילי צה״ל אנסים. חיכו לייצר משוואה עם 7 באוקטובר. ואצלנו כל מילה מיותרת הכל שקוף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאית מס' אחת מביאה אמת לציבור
    סימה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שילמדו מימך שאר העיתונאים והכתבים
    סגור
  • 1.
    אילה חסון
    לוחם 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודקת .צודקת.צודקת.צריך לחשוף את החולרות שהוציאו דיבתנו רעה.איילה-כל הכבוד לך .
    סגור