ויראלי

איילה חסון חוזרת: "הלכו איתו על נתיב של אי שפיות"

בטוויטר כתבה חסון: "זוכרים את הפרשה של הריגול החמור, אותו אחד שחדר בשבעה באוקטובר לפיקוד הדרום ועוד תיעד צילם והדליף מידע רגיש. והלכו איתו על נתיב של אי שפיות. הערב שלי טפיירו פרסמה אצלי בתוכנית שהוא מבקש להשתחרר ממעצר! נמתין לדיון ולעמדת הפרקליטות"
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
איילה חסון שוב מחזירה לתודעה את הפרשה של הריגול החמור אותו חשפה בימים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל. מגישת כאן 11 העלתה ציוץ נוקב במיוחד והסבירה לעוקבים את כוונתה.
בטוויטר היא כתבה: "זוכרים את הפרשה של הריגול החמור, אותו אחד שחדר בשבעה באוקטובר לפיקוד הדרום ועוד תיעד צילם והדליף מידע רגיש. והלכו איתו על נתיב של אי שפיות. הערב שלי טפיירו פרסמה אצלי בתוכנית שהוא מבקש להשתחרר ממעצר! נמתין לדיון ולעמדת הפרקליטות".
 
רק השבוע, בהמשך לבקשת i24NEWS הותר לפרסום כי שלושה ישראלים חשודים ברצח מחבל נוח׳בה. בית המשפט המחוזי קיבל את עמדת i24NEWS ודחה את ערעור המדינה להשאיר את צו איסור הפרסום על כנו. מי שהייתה בהלם מכל הסאגה היא מגישת כאן 11 אילה חסון.

חסון כתבה בטוויטר שלה: "ובכן אחד החורים הבחור שנחשד ברצח מחבל נוחבה שוחרר הבייתה, צו איסור הפרסום בוטל. סאגה משפטית מטורפת התנהלה היום. שופטים שנחשפו לחומר החקירה הורו על השחרור שלו. ואף מתחו ביקורת על רשויות האכיפה. סיפור מזעזע. מה קורה כאן????".
 
עוד הוסיפה המגישה הוותיקה: "עוד לא הוגש כתב אישום אחד נגד מחבלי הנוחבה השפלים שרצחו ואנסו ושרפו והתעללו. אבל המשטרה והפרקליטות הקדישו את היום כולו לערער על החלטות שיפוטיות שבהן נקבע שיש לשחרר את החשודים ברצח מחבל נוחבה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גברת חסון
    יוסי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את עדיין שפויה אבל מסוממת לחלוטין, שופר של נתניהו - ועיתונאות צהובה למהדרין. בגללך אני לא צופה בערוץ 11
    סגור
  • 2.
    רקבון
    נפתלי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הפרקליטות ובכיריה אינם אלא חברת דבילים העליון ושופטים מגינים על מרצחים אנסים גם אבדו את כבודם ויוקרתם בעיני הציבור יש לפטר אחת ולתמיד את בן אריה וחברתה הן פשטו אתוהשכל
    סגור
  • 1.
    שופר
    בוסקילה 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    במקום לעסוק במטורללת השפלה והמזוהם האשם בטבח-ממחזרת....וגונבת דעת.אין לה מקום בערוץ הציבורי לכי ל14
    סגור