טלוויזיה

מגיש חדשות 12 נפרד: עזב את הבית ועבר ליעד חדש

בעוד סטיינמן צפוי להישאר בחברת החדשות ואף להשתלב בתפקידי הגשה, הוא ארז את הארגזים האחרונים שלו ועזב את העיר בה חי מרבית חייו, כאשר הוא עובר לעיר חדשה ויותר קרובה למרכז
מערכת ice | 
תמיר סטיינמן (צילום מסך: קשת 12)
רק לאחרונה ממש תמיר סטיינמן, כתב הדרום של חדשות 12 עזב את תפקידו לטובת אתגר חדש בקריירה, אבל עכשיו הוא גם עוזב את הבית שלו בבאר שבע לאזור המרכז, ובעקבות כך יסיים את תפקידו, אותו מילא ב-14 השנים האחרונות.
בעוד סטיינמן צפוי להישאר בחברת החדשות ואף להשתלב בתפקידי הגשה, הוא ארז את הארגזים האחרונים שלו ועזב את העיר בה חי מרבית חייו, כאשר הוא עובר לעיר חדשה ויותר קרובה למרכז.
בזמנו, סטיינמן פרסם פוסט פרידה ברשתות החברתיות. "את הפוסט הזה אני כותב בעיניים דומעות אבל מתוך הבנה שזו ההחלטה הנכונה עבורי", כתב. "לפני למעלה משנה, ואחרי 14 שנים ככתב הדרום, הודעתי למנהליי בחברת החדשות על כוונת משפחתי לעבור לגור במרכז ולהיות קרובים ליתר בני המשפחה. אבל אז הגיע ה 7 באוקטובר ושינה הכל".
סטיינמן המשיך וכתב: "מתוך התהום שאליו נפלנו כולנו, ראיתי זכות ושליחות להישאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום, ללוות את משפחות החטופים, את אלה שחזרו מהשבי, את המשפחות השכולות, את המפונים, והחלטתי להמשיך בתפקידי. המחדל, ההפקרה, חוסר התפקוד של ראשי הצבא והמדינה, השבר הגדול, הזוועות וקולות הזעקה של התושבים הותירו בי צלקות. נמשיך לכאוב עוד שנים רבות, כנראה לנצח. אישאר עם שאלות שלא יניחו לעולם - האם יכולנו לעשות יותר. עד שאחרון החטופים יחזור, אתהלך עם משקולת כבדה על הלב. הם חייבים לחזור הביתה כמה שיותר מהר! ואז נוכל להתחיל בתהליך של שיקום ובנייה מחדש. גם אני זקוק לריפוי ושינוי". 
"בקרוב, לפני האחד בספטמבר, תגיע השעה ונעשה בני משפחתי ואני את המעבר", הוסיף סטיינמן. "אעזוב את הדרום בלב כואב ועצוב ואמשיך לסקר את המציאות הישראלית המורכבת בכל הארץ ולא רק בדרום ואשתלב בתפקידי הגשה באולפן ובכתבות מגזין ופרויקטים שונים. אחיי ואחיותיי תושבי הדרום, הכוח והיכולת שלכם לעמוד במצב הביטחוני הקשה ולהתעקש להמשיך למרות הכל היוו בעבורי השראה, נטעו בי תיקווה. תמשיכו ללוות אותי תמיד. זו הייתה זכות להכיר כל כך הרבה אנשים מיוחדים וטובים שנתנו לי בית חם. לעולם לא אשכח את האהבה והתמיכה שלכם. נמשיך להיפגש על המסך של חדשות 12 בתקווה לחדשות טובות וימים טובים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה