טלוויזיה

מגישת חדשות 12 בווידוי חושפני: "רציתי אף אחר, נמנעתי מלהצטלם"

לי נעים מספרת על חוויה לא נעימה: "במשך שנים רציתי אף אחר, קטן, סולד. הייתי מדברת עם אנשים בזוויות מסוימות ונמנעת מלהצטלם בפרופיל. היה לי קשה להודות שאני נכנעת לתכתיבים או שיש בי משהו שאני לא אוהבת בעצמי. זה השתנה כשנשלחתי כתחקירנית לבדוק אם מנתחים פלסטיים ינסו למכור לי טיפולים מיותרים
מערכת ice | 
לי נעים (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
העיתונאית לי נעים, כתבת לענייני משפט ומבזקנית בחברת החדשות, ענתה לכמה שאלות מסקרנות למוסף של עיתון הארץ ואחד מהן נגעה לסוגית ניתוחים פלסטיים שגם לה הוצע על פי דבריה לעבור.
בעיתון נכתב: "המלחמה הפגישה אותי עם סיפורים שוברי לב ברמות הכי עמוקות. פגשתי אנשים מרוסקים אבל עם תעצומות נפש. אני זוכרת שהייתי יושבת ופשוט לא מאמינה למה שאני שומעת. הדברים שהם סיפרו לא נשמעו הגיוניים. אני לא יודעת אם פיתחתי חסינות לזוועות, אבל הרגשתי שכל עוד המצלמה דולקת ואני עסוקה בפרטי הסיפור, הנפש שלי יותר מוגנת".

עוד נכתב על נעים: "במשך שנים רציתי אף אחר, קטן, סולד. הייתי מדברת עם אנשים בזוויות מסוימות ונמנעת מלהצטלם בפרופיל. היה לי קשה להודות שאני נכנעת לתכתיבים או שיש בי משהו שאני לא אוהבת בעצמי. זה השתנה כשנשלחתי כתחקירנית לבדוק אם מנתחים פלסטיים ינסו למכור לי טיפולים מיותרים. הם ניסו לדחוף הכל, ורק כששאלתי על האף, הרופא אמר שחבל, זה ייקח לך את האופי".
עוד הוסבר: "גדלתי בבית עם ערכים של צדיק כשצריך מתווכחים עם נצינים של הוט או נלחמים בעירייה. גם בתנועת הנוער וכקצינת חינוך בצבא תמיד נאבקתי על מה שהיה נראה לי חשוב וצודק. זו בחירה אם לשבת ולקטר ביציע או לרדת ולשחק על המגרש אני פועלת מתוך שליחות ואמונה שניתן לשנות העבודה כעיתונאית נותנת לי מסגרת ולגיטימציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה