טלוויזיה

כוכבת רוקדים עם כוכבים חוטפת מרשת 13: "צביעות, פתטי ומעייף"

גיא לרר, מגיש 'הצינור' ומהעובדים הוותיקים של רשת 13, הגיב בחריפות למאיה קיי שיצאה נגד האח הגדול: "ברור כי להיסגר בבית האח זה ניתוק נורא ואיום, אבל לרקוד ולפזז ממש באותו זמן בערוץ במתחרה, זה שיא החיבור למצב. אפשר ורצוי לשמוע ביקורת על האח אבל באמת שלא ממך". ואיך הגיבו בערוץ?
מערכת ice | 
האח הגדול, רוקדים עם כוכבים (צילום מסך רשת 13, freepik)
אחרי שבריאיון ל"שישבת", הדוגמנית המפורסמת מאיה קיי, אשר כיכבה בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", מתחה ביקורת חריפה על רשת 13 בכלל ותוכנית "האח הגדול" בפרט, כאשר טענה "טלוויזיונית, אני לא מבינה את ‘האח הגדול’. לנתק אנשים לגמרי, ושהבית לא מרושת בפרצופים של החטופים - זה ביזיון. כל הניהול שם ביזיון בעיניי״, התגובות לא איחרו להגיע.
גיא לרר, מגיש 'הצינור' ומהעובדים הוותיקים של רשת 13, הגיב לה בחריפות: "ברור כי להיסגר בבית האח זה ניתוק נורא ואיום, אבל לרקוד ולפזז ממש באותו זמן בערוץ במתחרה, זה שיא החיבור למצב. אפשר ורצוי לשמוע ביקורת על האח אבל באמת שלא ממך". 

רשת 13 הגיבה לפניית וואלה: "הניסיון להרוויח סיבוב יח"צ על גב הפקת האח הגדול ורשת 13 מצד מי שהזניקה את הקריירה שלה תודות לפורמט ריאליטי מצליח אחר של הערוץ, הוא פתטי ומעייף. מיה קיי אולי מקדישה פה ושם ריקוד או אמירה "נכונה", תוך פיזוז על רחבת הריקודים, אבל קשה שלא לראות בזה בעיקר צביעות".
עוד נמסר: "הפקת האח הגדול פועלת בעונה הנוכחית בתנאים בלתי אפשריים. כשמצד אחד מחויבות לקהל צופים גדול ונאמן שכמהה לאסקפיזם שהתכנית מספקת לו ולצד זה התרחשויות חדשותיות בלתי פוסקות, והרצון של כל העושים במלאכה לסייע בהצפת המודעות לסוגיות שוברות לב: חטופות וחטופים, הרוגים, פצועים, מפונים ומפונות. אין תוכנית של האח הגדול העונה שבה לא מוזכרים החטופות והחטופים. וכמעט בכל פרק עולה באופן אותנטי לא מהונדס ולא מתייפיף תוכן שקשור לכמיהה לחזרתם. מאחלים למיה קיי הצלחה בסוגיות העמוקות ברומו של עולם איתם היא מתמודדת. אבל בעיקר מחכים בתקווה לשובם של החטופות והחטופים לארץ ושל המפונים לביתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה