טלוויזיה

נטפליקס בבשורה מטורפת: הסדרה הניצפת בהיסטוריה חוזרת לעונה חדשה

הלהיט הגדול ביותר של נטפליקס, "משחקי הדיונון", חוזרת לעונה חדשה שתעלה לאוויר ב-26 בדצמבר. בנוסף, ענקית הסטרימינג הודיעה כי העונה השלישית של הסדרה, שתעלה במהלך שנת 2025, תהיה האחרונה בהחלט
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
אחת הסדרות שהטריפו את העולם בשנים האחרונות היא ללא ספק "משחקי הדיונון". הסדרה הקוראנית המצליחה מבית היוצר של נטפליקס כבשה את המסכים והפכה לסדרה הניצפת ביותר בהיסטוריה של ענקית הסטרימינג.
הלילה (בין רביעי לחמישי) נטפליקס יצאה עם בשורה מטורפת במיוחד לצופים, במסגרתה הודיעה כי הסדרה הקוראנית המצליחה "משחקי הדיונון", חוזרת לעונה חדשה, שנייה במספר, שתעלה לאוויר ב-29 בדצמבר 2024. עוד הודיעו בנטפליקס על עונה שלישית, שתעלה במהלך שנת 2025 לשידור בנטפליקס, ולמעשה תהיה האחרונה בהחלט של הסדרה המצליחה.
כאמור, מאז עלתה למסכים בשנת 2021, "משחקי הדיונון" הפכה לסדרה הנצפית ביותר אי פעם בנטפליקס. משחק הדיונון היא סדרת דרמה ומתח דרום קוריאנית שהופקה ונכתבה על ידי וואנג דונג-היוק ומככבים בה השחקנים הקוריאנים פארק היי סו ולי יונג-ג'ה. עלילת הסדרה מתמקדת בתחרות בה משתתפים אנשים משולי החברה הנדרשים לשחק משחקי ילדות תמורת אפשרות לזכות במקסימום - 45.6 מיליארד וון דרום-קוריאני. 
העונה הראשונה מתחילה בסצינה המציגה קבוצת ילדים המשחקים את "משחק הדיונון", משחק ילדים קוריאני. ברקע נשמע קולה של הדמות הראשית, סונג ג'י-הון. ג'י-הון הוא בחור עני, גרוש עם ילדה, שמתגורר עם אמו בדלות ובעל חובות בשוק האפור שמאוים על ידי נושים.
סונג ג'י-הון גונב מאמו סכום כסף ובוחר להמר אתו במרוצי סוסים כדי לקנות עם סכום הזכייה מתנה לבתו שחוגגת את יום הולדתה. באחד המשחקים הוא זוכה ברווח נאה, שנגנב ממנו באותו היום. ההצלחה הגדולה הולידה את "אתגר הדיונון", תוכנית ריאליטי שעלתה לאחרונה, שהפכה למשימות אמיתיות עם פרס כספי. בנוסף, צפוי לצאת משחק וידאו המבוסס על הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה