טלוויזיה

הודעה מרגשת לחובבי "משחקי הדיונון": עונה חדשה תעלה בקרוב

ענקית הסטרימינג "נטפליקס" הודיעה על מספר תכנים חדשים שיעלו השנה וביניהם הסדרה הקוריאנית האהובה "משחק הדיונון", שמאז יציאתה בשנת 2021, הפכה לסדרה הנצפית ביותר אי פעם בענקית הסטרימינג

מערכת ice | 
משחק הדיונון (צילום יוטיוב/ נטפליקס)
הסדרה הקוריאנית "משחק  הדיונון" תצא בעונה שנייה במהלך השנה הקרובה, כך הודיעה מוקדם יותר השבוע נטפליקס. מאז עלתה למסכים בשנת 2021, "משחקי הדיונון" הפכה לסדרה הנצפית ביותר אי פעם בנטפליקס. 
משחק הדיונון היא סדרת דרמה ומתח דרום קוריאנית שהופקה ונכתבה על ידי וואנג דונג-היוק ומככבים בה השחקנים הקוריאנים פארק היי סו ולי יונג-ג'ה. עלילת הסדרה מתמקדת בתחרות בה משתתפים אנשים משולי החברה הנדרשים לשחק משחקי ילדות תמורת אפשרות לזכות במקסימום - 45.6 מיליארד וון דרום-קוריאני. 
העונה הראשונה מתחילה בסצינה המציגה קבוצת ילדים המשחקים את "משחק הדיונון", משחק ילדים קוריאני. ברקע נשמע קולה של הדמות הראשית, סונג ג'י-הון. ג'י-הון הוא בחור עני, גרוש עם ילדה, שמתגורר עם אמו בדלות ובעל חובות בשוק האפור שמאוים על ידי נושים.
סונג ג'י-הון גונב מאמו סכום כסף ובוחר להמר אתו במרוצי סוסים כדי לקנות עם סכום הזכייה מתנה לבתו שחוגגת את יום הולדתה. באחד המשחקים הוא זוכה ברווח נאה, שנגנב ממנו באותו היום. ההצלחה הגדולה הולידה את "אתגר הדיונון", תוכנית ריאליטי שעלתה לאחרונה, שהפכה למשימות אמיתיות עם פרס כספי. בנוסף, צפוי לצאת משחק וידאו המבוסס על הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה