טלוויזיה

חדשות 12 בהודעה חריגה: "זריקת בקבוק התבערה בעקבות ההסתה"

בדירקטוריון חדשות 12 תקפו את מי שלכאורה מובילים את ההסתה נגד הערוץ: "חברת החדשות לא תירתע ותמשיך להיות חברת החדשות המובילה בישראל, לפעול באופן מקצועי ובלתי תלוי ולדווח לציבור דיווחי אמת באחריות, במסירות ללא מורא וללא משוא פנים"
מערכת ice |  1
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
לאחר הלילה החריג והמלחיץ במיוחד עבר על בעלי ערוץ קשת 12, דוד ורטהיים, כאשר על פי ההודעה של הערוץ, אמש (שלישי) במהלך שעות הערב המאוחרות, הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו. כעת בדירקטוריון מגיבים בחומרה להתפתחויות.
בהודעת חברי דירקטוריון חדשות 12 נמסר: "חברי הדירקטוריון של חברת החדשות של ערוץ 12 מגנים בכל פה את ההסתה והמתקפות כנגד התקשורת החופשית בישראל וכנגד אנשי תקשורת ועיתונאים ובעל השליטה בערוץ 12".

עוד נמסר מטעמם: "הסתה שיטתית, פרועה ומסוכנת כנגד ערוץ 12 וחדשות 12 מתנהלת מזה זמן רב בערוצי תקשורת שונים. זריקת בקבוק התבערה לעבר ביתו של בעל השליטה של קשת 12, דודי ורטהיים, היא פועל יוצא של הסתה זו".
לסיום תקפו בדירקטוריון את מי שלכאורה מובילים את המהלכים הללו: "חברת החדשות לא תירתע ותמשיך להיות חברת החדשות המובילה בישראל, לפעול באופן מקצועי ובלתי תלוי ולדווח לציבור דיווחי אמת באחריות, במסירות ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 12 העלוב
    גוליבר 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף הבנתם למה גורמת ההסתה שלכם. הפוסל במומו פוסל
    סגור