טלוויזיה

האיום על בעלי קשת 12 מסר לבאות? "סימן לסכנה שבדרך"

ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר שולח מסר חד: ״בקבוק תבערה לביתו של דוד ורטהיים מבעלי קשת, הוא לא המשך ישיר להסתה, אלא הוא כבר התוצאה. הימים האחרונים צריכים לשמש כדגל אדום פנימי בוהק על מידת הסכנה שבהסתה של גורמים פוליטיים קיצוניים ומובילי דעה כנגד שומרי הסף"
מערכת ice |  1
עמית בכר (צילום סיון פרג')
לאחר שנחשף כי בקבוק תבערה הושלך אל עבר ביתו של דוד ורטהיים, בעלי ערוץ קשת 12, זאת על רקע פלילי לכאורה, כשעדיין לא ברור המניע או הסיבה, ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר יצא בחריפות נגד המקרה ומזהיר בעקבותיו.
בכר שולח מסר חד: ״בקבוק תבערה לביתו של דוד ורטהיים מבעלי קשת, הוא לא המשך ישיר להסתה, אלא הוא כבר התוצאה. הימים האחרונים צריכים לשמש כדגל אדום פנימי בוהק על מידת הסכנה שבהסתה של גורמים פוליטיים קיצוניים ומובילי דעה כנגד שומרי הסף: מערכות התקשורת, מערכות המשפט, הצבא ועוד, קו ישיר מחבר בין כל אלה". 

עוד הוסיף: "‏הגידופים והיריקות שספגו עיתונאים בשדה תימן והפיכתם לבקבוק תבערה על ביתו של בעלי השליטה בערוץ 12 מהווים סימן לסכנה שבדרך: מתקרב היום שבו ההסתה היומיומית נגד עיתונאים בכלל ונגד מערכות העיתונות החופשית יגמרו בדם. להתעלם מכך זו היתממות לשמה וזו אחריותם של המנהיגים לעצור את כדור השלג לפני שיהיה מאוחר מדי". 
לסיום הוא נתן דוגמא מצמררת למדי: "‏אמירתו המהדהדת של יצחק רבין ז״ל ש״האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית״ מתגשמת לנגד עינינו, אנו בשעת חירום ועלינו לפעול״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קפלניסט דוחה בכר הכל התחיל בקפלן - אוסף בזוי ועבריני (ל"ת)
    דן 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור