טלוויזיה

כוכב 'האח הגדול' מסכם: "קיבלו ילדה רגישה שעוברת תהליך"

היום התקיים יום הצילום האחרון של גיא איתן לתוכנית הדוקו- ריאליטי 'מגדלים'. "אתם תכירו את הצדדים הקצת יותר רגישים שלי, כי עברתי תקופה לא טובה", שיתף איתן. "צדדים שפחות אהבתי להראות, כי מי רוצה להראות את עצמו חלש עד כדי כך"

רוני שיינר | 
גיא איתן (צילום לנס הפקות)
איש העסקים גיא איתן, יוצא הריאליטי "האח הגדול" סיים היום (שלישי) להצטלם לתוכנית הדוקו- ריאליטי החדשה של HOT בידור, "מגדלים", שתלווה גברים מצליחים ונהנתנים שחיים בגדול, וכנגד כל הסיכויים הצליחו להגיע לקומה הכי גבוהה במגדל.
איתן סיכם: "אני לתוכנית הזאת הייתי אמור להיכנס בזוגיות, אבל פתאום הייתה תפנית בעלילה ועברתי שם תהליך שבחלקו אני גם מתבייש כי אתם תראו אותי מתפרק שם כמו... לא גברי, אתם יודעים". 
"אבל אני חושב שאתם תהנו ואתם תכירו אותי", המשיך איתן ושיתף. "את הצדדים הקצת יותר רגישים שלי, פחות המצחיקים כי עברתי גם תקופה לא טובה. אני חושב שזה לטובה כי הכרתם כבר את הצדדים של הסתלבט שלי, והצדדים שעכשיו תראו פחות הייתי אוהב להראות לא כי אני לא אותנטי, אלא כי מי רוצה להראות את עצמו חלש עד כדי כך". 
איתן הוסיף: "כמו שאני יודע להגיד שעברתי תקופה חלשה, אני גם יודע להגיד שהתקופה הזאת לגמרי מאחוריי ולא מעניינת, ומה שהיה מת. ואני רוצה להגיד תודה לאנשים ב"הוט" שהימרו עלי ולמרות שהם חשבו שנהם הולכים לקבל איזה שאטר שפותח בקבוקי קונפטי לאנשים על הפנים, קיבלו איזו ילדה רגישה שעוברת תהליך, ועדיין הלכו איתי. אם תהייה עונה שניה אז בעונה השנייה אני מתחתן בעזרת השם". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה