טלוויזיה

עיתונאי חדשות 13 נגד המינוי הבכיר: "לא נשתף פעולה"

מתן חודורוב שמוביל את ועד עיתונאי חדשות 13 כותב: "לעיתונאי חדשות 13 אין דבר נגד ניר (שוקו) כהן, ולמיטב זכרוני אני לא מכיר אותו אישית. עם זאת, התנגדותנו הגורפת למינויה של יש״ב כמנכ״לית, כוללת מאליה התעלמות מכל מינוי שהיא מבצעת - ודאי בעמדה רגישה כמו סמנכ״ל התוכן, שדרכה ניתן להשתלט על המערכת כולה"
מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
בצל הסערה הגדולה סביב המנכ"לית החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ' והמינוי שלה שאף הגיע לבג"צ ופחות מחודש אחרי שהתפנה תפקיד בכיר, בחדשות 13 ממנים לתפקיד החשוב והיוקרתי של סמנכ"ל התוכן והדיגיטל, את ניר (שוקו) כהן במקומו של ליאור לנדנברג שהודיע על עזיבתו לתפקיד ראש חטיבת החדשות בתאגיד במקומו של ברוך שי.
אלא, שמתן חודורוב שמוביל את ועד עיתונאי חדשות 13 כותב: "לעיתונאי חדשות 13 אין דבר נגד ניר (שוקו) כהן, ולמיטב זכרוני אני לא מכיר אותו אישית. עם זאת, התנגדותנו הגורפת למינויה של יש״ב כמנכ״לית, כוללת מאליה התעלמות מכל מינוי שהיא מבצעת - ודאי בעמדה רגישה כמו סמנכ״ל התוכן, שדרכה ניתן להשתלט על המערכת כולה. כל עוד היא בתפקיד, לא נשתף פעולה".
כהן שכיהן ב 17 השנים האחרונות במגוון תפקידים עיתונאיים בקבוצת ידיעות אחרונות ביניהם סגן עורך ראשי ynet, ראש חטיבת החדשות המאוחדת של קבוצת ידיעות אחרונות, העורך האחראי של אולפן החדשות ב-ynet ומנהל פרויקטים מיוחדים. בחודשים האחרונים כותב טור פוליטי קבוע במוסף לשבת וגם מגיש אולפן האקטואליה באתר.
אמיליאנו קלמזוק מנכ"ל רשת 13 מסר בתגובה: "כהן מביא איתו לצד רקורד מקצועי מרשים כעיתונאי גם כישורי ניהול וניסיון בפלטפורמות שונות של תקשורת. אני משוכנע שניסיון זה יהווה נכס להצלחת ערוץ 13, לעיתונאים, ולעובדים. מאחל לו הצלחה".
כזכור, מינויו של לנדנברג יצא לדרך רשמית לפני כשבועיים, לאחר אישור מועצת התאגיד והוא יתחיל את תפקידו כראש חטיבת החדשות בספטמבר הקרוב. ליאור לנדנברג, בן 46, שימש במשך כ-14 שנים בתפקידי ניהול ועריכה בכירים ב"מעריב", ולאחר מכן בשורת תפקידים בכירים בחדשות 10 בהן 4 שנים כעורך המהדורה המרכזית בחדשות 10 וכן כמנהל התוכן ורכז הכתבים. לאחר מכן מונה למנהל מערכת החדשות בוואלה, ואחר כך חזר לחדשות 13 לתפקיד סמנכ"ל התוכן, תפקיד שאותו הוא מסיים כעת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דמוקרטיה
    חגית 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חודורוב אתה כלל כל אלים וטיפש יאלה לך
    סגור
  • 2.
    ערוץ 13 = רעל
    מאור 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב יעשה הדירקטוריון, יבנה את הערוץ מחדש, ויפטר את כל השופרות שעובדים שם היום. שנים שהצופים רואים ושומעים רק שופרות תעמולה זולים, שקרים , הסתות ותחקירים שקריים וכל זאת כדי להשיג רייטינג, ולטנף על ראש ממשלה. בערוץ הזה אין עיתונאות .
    סגור
  • 1.
    לסגור את הערוץ החולה הזב ויפה שעה אחת קודם (ל"ת)
    ברזל יצוק 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור