טלוויזיה

מגיש חדשות 13 מזהיר את המנכ"לית: "הכפשות שקריות, נפגש בבג"ץ"

יו"ר הועד מתן חודורוב, כתב בטוויטר שלו: "ערב לפני הדיון בבג״ץ, כשהיא מריחה את סיום הפארסה, שמאלוב חוזרת על הדבר היחיד שעשתה בחודש האומלל של כהונתה - הכפשות שקריות ובלתי פוסקות נגד עיתונאי חדשות 13, המקיאים אותה מקרבם בשל אי-עמידה בתנאי הכשירות הבסיסי ביותר לתפקיד הרגיש, בוטחים בביהמ״ש העליון"
מערכת ice |  5
יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90/ משה שי)
נראה שהסערה סביב מינוי יוליה שמאלוב ברקוביץ לתפקיד המנכ"לית של חדשות 13 לא מפסיקה ולאחר שפורסמו אמש (רביעי) הקלטות חדשות בהן נשמע קולה כשהיא מדברת על נושאים שונים שקשורים לערוץ כאשר תוכן הקלטות אלו הופץ במכתב, אך כעת למעשה ניתן לשמוע את הדברים נאמרים לראשונה בקולה, כעת מגיעה התגובה של ועד העובדים.
יו"ר הועד מתן חודורוב, כתב בטוויטר שלו: "ערב לפני הדיון בבג״ץ, כשהיא מריחה את סיום הפארסה, שמאלוב חוזרת על הדבר היחיד שעשתה בחודש האומלל של כהונתה - הכפשות שקריות ובלתי פוסקות נגד עיתונאי חדשות 13, המקיאים אותה מקרבם בשל אי-עמידה בתנאי הכשירות הבסיסי ביותר לתפקיד הרגיש של מנכ״לית החברה. דבריה רצופי הדיבה הם היפוכה הגמור של המציאות, בראשם ההמצאה (בטור השמאלי) כאילו עד לפני כעשור היא עוד שימשה כ״עורכת ראשית בתקשורת״ - ככל שהיא בכלל היתה עיתונאית, זה נגמר ב-2004".
 
עוד המשיך: "הניסיונות לאחז עיניים, כאילו הוועד תקף את בעל השליטה בערוץ, מר לן בלווטניק, או ש״שטף את מוחם״ של עובדים, או ש״סירב לקבל שום מנכ״ל״ (בעוד שחמשת קודמיה התקבלו ללא כל התנגדות מצידנו) - רק מדגימים את שיטת ה״הפרד ומשול״ שבה היא נוקטת במטרה לזרוע פילוג ומדון".
לסיום כתב: "אלא שגם בכך שמאלוב, כרגיל, נוחלת כישלון חרוץ: עיתונאי חדשות 13 מאוחדים מולה ובוטחים בביהמ״ש העליון, שיגן כבעבר על חופש העיתונות, ויבלום את הניסיון למנות מנכ״לית פוליטית לחברת החדשות השנייה במדינה. נניפגש מחר בבג״ץ".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טיפשון
    מימי 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאלה לך הביתה מתן הטיפשון
    סגור
  • 4.
    אנא
    מתן חודורוב 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שטוף את פיך כשאתה קם! הלשון חומה! והריח מזכיר אסלה!
    סגור
  • 3.
    בג״צ? נו, אתר הבית שלהם…. (ל"ת)
    החונטה נוקמת שנית 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מודעות עצמית
    meni 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתן חודורוב חושב שזה שקורה לעצמו עיתונאי אז חברת החדשות שייך לו אם אני הייתי המנכ"ל הייתי מעיף אותו לכל הרוחות שינסה פקיד בבנק לאומי להתנהג כך מול המנכ"ל באותו רגע הוא הופך להומלס
    סגור
  • 1.
    ההוכחות נגדה חותכות ומי שקידם אותה לתפקיד, לפטר גם (ל"ת)
    ח.א. 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור