טלוויזיה

חברת YES בבשורה ללקוחות: קיץ עמוס בסדרות חדשות בדרך למסך שלכם

YES יצאה בבשורה נפלאה ללקוחות לקרות חודשי הקיץ אחרי שחשפה את כל הסדרות שיעשו לכם את חודש אוגוסט. הרשימה המלאה לפניכם
מערכת ice |  1
yes (צילום freepik)
חברת התקשורת הישראלית YES, יצאה בבשורה נפלאה ללקוחות לקרות חודשי הקיץ אחרי שחשפה את כל הסדרות שיעשו לכם את חודש אוגוסט, שהולך להיות חם במיוחד.
מבטלים את דגלאס - כותב-העל סטיבן מופאט, האיש מאחורי סדרות מופתיות כמו "זיווגים", "ג'קיל" ו"שרלוק" מסתער בחדווה על הפוליטקלי קורקט ותרבות הביטול הרעילה במיני סדרה חדשה של ITV (ובהפקת ה-BBC). ג'נטלמן במוסקבה - מיני סדרה בריטית תקופתית המבוססת על הרומן פרי עטו של הסופר אמור טואלס, בכיכובו של יואן מקגרגור.
התעשייה 3 - עונה חדשה לדרמה המפתיעה והמסקרנת מבית HBO. הסדרה עוקבת אחרי קבוצת מתמחים צעירים, מוכשרים ומסורים לחלוטין לעבודתם ב"פיירפוינט", חברת השקעות אקסקלוסיבית בלונדון.
מיס פלאצ'י - אוריאנה פלאצ'י היתה עיתונאית וסופרת איטלקיה מוערכת, בין היתר בזכות ראיונות עם מנהיגים ואישים מפורסמים. זהו סיפור על אמביציה ורצון להוכיח את כשרונך בעולם שלא מתייחס אליך כשווה וראויה.
רוחות רפאים (בריטניה) עונות 1-5 רק ב-yes - חמש העונות של הקומדיה הבריטית מבית BBC ONE, בבינג'. אריות הים 7 - רק ב-yes - סדרת האקשן האהובה חוזרת בעונה שביעית ואחרונה.
ערוץ yes Real, ערוץ הפופ אפ ממשיך גם באוגוסט: הרווק 28 רק ב-yes – עונה חדשה בבינג' לריאלטי האהוב. בואו לרקוד איתי - רק ב-yes - רקדנים צעירים ומוכשרים מכל רחבי ארה"ב מזמינים בן משפחה תומך אבל לא מיומן בריקוד להצטרף אליהם בתחרות על הפרס הגדול.
אהבה בהסוואה - רק ב-yes - פורמט ריאליטי חדש משירות הסטרימינג Peacock בארה"ב. 5 כוכבי כדורגל בינלאומיים מגיעים לארה"ב למשימה סודית - החיפוש אחר אהבת אמת.
אי הדילים - רק ב-yes - תחרות ריאליטי חדשה המבוססת על השעשועון האהוב "דיל או לא דיל" עם טוויסט אתגרי, בהנחייתו של השחקן ג'ו מנגנלו (דם אמיתי). בדרך לפסגה - רק ב-yes - תחרות ריאליטי אוסטרלית שמביאה את המתמודדים שלה לגבהים חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה כערימת זבל אחת גדולה.
    אורנה נריה 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שום דבר שעשוי לעניין אותי. נראה לי שיש צריכים לממן לי מנוי לנטפליקס.
    סגור