טלוויזיה

נטלי דדון מתפוצצת מכעס: "איפה הייתם כשקראו לי טרנסג'נדרית?"

הדוגמנית תקפה את הביקורת על אייל גולן: "תעשייה של צביעות להקיא. אז עליי אמר את זה מישהו שמותר לו?! אתם מחליטים מתי זה לגיטימי ומתי לא?! אדם נפל בלשונו ומיד התנצל עליתם כולכם להתקפה. כשזה מישהו מהקהילה/איש תקשורת מצד מסוים, דממה!!! רואים לכם!!!!”
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום שירן פרץ)
פרשת הבקבוק שנזרק על אייל גולן והקללות של הזמר לאחר מכן עדיין ממשיכה להכות גלים, אבל מי שיוצאת בביקורת נגד המבקרים היא נטלי דדון שטענה על תקרית זריקת הבקבוק על אייל גולן, שבמקרה אחר לא היה כזה עליהום.
דדון טענה: “פחחחח כל הרשת התעוררה עמותות ואירגונים למען מיעוטים, מגזינים, אושיות למיניהן. טראנסיות, קוקס#נלים גייז לסביות סטרייטים איפה הייתם כשקראו לי טרנסג’נדרית לפני שבוע בדיוק!!!"

היא המשיכה: "תעשייה של צביעות להקיא. אז עליי אמר את זה מישהו שמותר לו?! אתם מחליטים מתי זה לגיטימי ומתי לא?! אדם נפל בלשונו ומיד התנצל עליתם כולכם להתקפה. כשזה מישהו מהקהילה/איש תקשורת מצד מסוים, דממה!!! רואים לכם!!!!”.
יו״ר נעמת חגית פאר יוצאת נגד אייל גולן וקוראת לו לתרום לארגוני העצמה והקהילה הגאה: ״טוב עשה אייל גולן שהתנצל על האמירות הפוגעניות שלו. מדובר בהתבטאות פוגענית כלפי נשים וכלפי טרנס סקסואלים שיצאה לו מהפה באופן כה טבעי ממש כמו השירה שלו. אם הוא באמת מתנצל אולי כדאי שיגבה זאת במעשים ויתרום את רווחי ההופעה לגופים שמקדמים את אותן אוכלוסיות בהן פגע , ארגוני קהילה גאה והעצמת ילדות, כן גם כאלו שיש להן קוקיות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואי דדון שוב מתגלה כסתומה חסרת הבנה
    יהודהלה 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראו לך טרנסג'נדרית - אין בזה שום בעיה ולא קיללו אותך. אם היו קוראים לך במילת הק' שמשמשת כקללה - אז תהיי בטוחה שכולם היו מגנים את זה. אבל את נטלי דדון, מתעניינת רק בפרסום ויחצנות של עצמך - אז את מתבאסת שלא קיבלת כותרות? אוי אוי אוי איזה נעל בית
    סגור