ויראלי

נטלי דדון מתפוצצת לאחר השידור בערוץ 14: "מטריד ומקומם"

לאחר הביקורת שספגה נטלי דדון מהעיתונאי דוד ורטהיים שקרא לתוכניתה: "תכנית ראשונה בהגשת טרנסג'נדרים", דדון לא נשארת חייבת ועונה: "אני משתוקקת לראות איך מגנים את ההתנהגות המבזה הזו"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נטלי דדון הפכה אמש למגישת טלוויזיה חדשה בישראל כאשר צילמה פיילוט לתוכנית חדשה בערוץ 14. והעיתונאי דוד ורטהיים, מהמבקרים הבולטים של הערוץ, התקשה להסתיר את "התלהבותו" מהמהלך והוא כתב בחשבון הטוויטר שלו בעקיצה לערוץ: "כבוד לערוץ 14 על תכנית ראשונה בהגשת טרנסג'נדרים. כשמגיע מגיע". 
לאחר מספר שעות, דדון לא נשארה חייבת וכתבה כך בעמוד האינסטגרם שלה: "א.מטריד שבשנת 2024, האיש משתמש ב״טרנסג׳נדר״ כדרך להעליב. או שהוא רצה להחמיא לנו ופספסתי?"
דדון המשיכה לתקוף ולעקוץ את ורטהיים: "מטריד ומקומם שהדרך שלו לבקר ולהעליב נשים, היא באמצעות עיסוק במראה החיצוני של נשים ספציפיות" לסיום כתבה "מה אומרים?! נזכה לתגובת חברים מהקהילה, מהציבור בכלל ומארגוני בנשים בפרט. אני משתוקקת לראות איך מגנים את ההתנהגות המבזה הזו".
ורטהיים הבהיר לאחר הפרסום כי התלוצץ: "הטרנסג׳נדרים הם אחיי ואחיותיי לקהילה הגאה, הבדיחה היא בוודאי לא עליהם. הציוץ נכתב בהומור, מתנצל בפני מי שנפגע/ה", מסר בתגובה.
מהאגודה למען הלהט"ב בישראל נמסר: "דוד בין אם התכוונת בהומור או לא, זה לא צריך להיות על גבן של אוכלוסיות מוחלשות שהן חלק מהקהילה ונמצאות תחת מתקפה יום יומית. מצופה מחברי הקהילה בתקשורת שיהיו עם תחושת אחריות כלפי המילים בהן בוחרות להשתמש ולא לתת עוד נשק למי שתוקף אותנו. אנא מחק את הפוסט כדי שלא ימשיך לעשות נזק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה