טלוויזיה

יוסף חדאד נפרד בכאב: "בוקר כואב, מבינים את גודל האובדן"

חדאד כתב ברשתות החברתיות שלו והוסיף את תמונתו של להט: "עוד בוקר כואב. לוחם נוסף נפל אתמול במלחמה בעזה- רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן. מסתכל על התמונה, על החיוך... מבינים לבד בלי להכיר אותו אישית את גודל האובדן. עוד גיבור שיצא להילחם על הבית שלנו ונפל בקרב למעננו. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
לאחר שדובר צה"ל התיר הבוקר (רביעי) לפרסום כי לוחם ביחידת מגלן, טל להט ז"ל בן ה-21, נהרג במהלך הקרבות במרכז רצועת עזה. להט ז"ל, גם יוסף חדאד ספד לו בדרכו הרגישה והמיוחדת ברשתות החברתיות.
חדאד כתב ברשתות החברתיות שלו והוסיף את תמונתו של להט: "עוד בוקר כואב. לוחם נוסף נפל אתמול במלחמה בעזה- רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן. מסתכל על התמונה, על החיוך... מבינים לבד בלי להכיר אותו אישית את גודל האובדן. עוד גיבור שיצא להילחם על הבית שלנו ונפל בקרב למעננו. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".

להט התגורר בכפר סבא ושירת כאמור ביחידת מגלן שבעוצבת הקומנדו. הוא הועלה דרגת סמ"ר לדרגת רס"ל לאחר מותו. הלווייתו תיערך היום בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. טל ז"ל הותיר אחריו הורים, רן ורונית, ואת אדיו יונתן.
עוד קודם, גם בעיריית כפר סבא נפרדו מלהב ז"ל: "בצער רב הרינו מודיעים על נפילתו של רס"ל טל להט ז"ל מכפר סבא, בן 21, לוחם ביחידת מגלן בעוצבת הקומנדו, שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. טל, בנם של רן ורונית ואח ליונתן, בוגר בית הספר גורדון, חטיבת שז"ר ותיכון רבין בעיר, היה צעיר חייכן, חברותי ונלחם באומץ ובעוז למען הגנת המולדת, תוך חירוף נפשו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוסף חדד
    רוני 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה משהו משהו התאהבתי בך בלי להכיר אותך .....אתה איש של שלום אמיתי יישר כוח לוחם הצדק.
    סגור
  • 1.
    הפיקוד של צה״ל משת״פ של חמאס מחסל לנו את החיילים (ל"ת)
    אובמה ראש הנחש 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור