טלוויזיה

יהודה לוי חוגג בגדול: ההישג המרשים של הכוכב

הסדרה המצליחה של קשץ 12, גוף שלישי בכיכובם של יהודה לוי, ליאור רז, רותם סלע וגל מלכה, רושמת הישג מרשים ומככבת בטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר בנטפליקס העולמית
מערכת ice | 
רותם סלע ויהודה לוי (צילום מסך קשת 12)
ההסדרה הישראלית גוף שלישי של קשת 12, בכיכובם של יהודה לוי, ליאור רז, רותם סלע וגל מלכה מככבת בטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר בנטפליקס העולמית. בין המדינות בהן הסדרה נמצאת בטופ 10: ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, צרפת, גרמניה, איטליה, מקסיקו, פולין, רומניה ועוד. הסדרה, שנמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס, עלתה בפלטפורמה לפני פחות מחודש, בגרסת המקור בעברית. שחקני הסדרה כמו יהודה לוי וליאור רז פרסמו את ההישג המרשים בסטורי בחשבון האינסטגרם שלהם.
עוד הישגים אליהם הגיעה הסדרה מאז יציאתה: זיכתה את השחקניות (רותם סלע וגל מלכה) בפרס השחקניות הראשיות הטובות ביותר, בפסטיבל הצרפתי סיריס מאניה. הדרמה הנצפית תפסה גם את עינם של גופי שידור בינלאומיים ונמכרה מלבד לנטפליקס העולמית, להרשתות AMC, CBC ו-SBS לשידור ב-92 טריטוריות, כולל ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ואוסטרליה. 
במקביל למכירה המדוברת, Keshet UK, הזרוע הבריטית של חברת ההפצה וההפקה הבינלאומית של קשת, עובדת על פיתוח גרסה בריטית לתסריט הדרמה. זו אינה הפעם הראשונה שסדרה של קשת מקבלת חיים משל עצמה בבריטניה, אחרי "כפולים" שהפכה ל-Suspicion של אפל ו"פלפלים צהובים" שהפכה ל-The A Word של BBC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה