טלוויזיה

הסיפור מאחורי הלהיט שכבש את משתתפי "האח הגדול"

הזמר שחר טבוך שנכנס לבית האח הגדול התבקש לשיר עבור המשתתפים את הלהיט שלו "נאדי באדי", ובנוסף אליו את הלהיט החדש שמשגע את הטיקטוק. מאיפה הוא מוכר לנו ומה הקשר שלו לגל גדות? כל הפרטים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אחרי "נאדי באדי" יש שיר חדש שעושה גלים ברשתות החברתיות, ואפילו משתתפי הבית הכי מדובר במדינה ביקשו מהמבצע שישיר להם אותו.
מדובר בשיר "מאוהבת באף אחד", שהפזמון שלו מתנגן בלא מעט מהסרטונים עכשיו בטיקטוק. שחר טבוך שמבצע את השיר נכנס לבית האח הגדול לשיר עבורם את הלהיט "נאדי באדי", ולאחר מכן גם את השיר החדש שלו "מאוהבת באף אחד". אז מאיפה אנחנו מכירים את השיר הזה?
 
מסתבר שמדובר בשיר נוסטלגי מהפסטיגל של שנת 2008, שאותו ביצעה לא פחות מאשר הכוכבת ההוליוודית הישראלית גל גדות. שחר טבוך ביקש להשתמש בשיר הזה לגרסה חדשה משלו.
ניצן קייקוב, כותבת השיר המקורי לפסטיגל, שיתפה בטיקטוק ששחר טבוך פנה אליה שהוא רוצה להשתמש בפזמון כי זה שיר פסטיגל פופולרי. "מי היה מאמין שזה יהפוך להיות ויראלי בטיקטוק ובאח הגדול?" סיכמה קייקוב.
 
@knob_music מאוהבת #מוסיקה #מוזיקה #פוריו #פוריוישראל #סאונד #שחרטבוך #מאוהבת @ICaspi @Danieltzanua ♬ original sound - Knob Music
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה