טלוויזיה

מגישת ערוץ 14 אושפזה עם מחלת עיניים: "בגלל סרטון על אריה דרעי"

דנה ורון הסבירה לעוקביה: "המכתב נשלח לרב אריה דרעי בפרטי. המכתב נכתב ביום שלישי בשבוע שעבר אחרי הפטריוטים, הרגשתי רע וממש שקלתי לפנות למיון, הרבי ענה לי והרגשתי שהוא מדבר עליי ועל הגישה שלי לעצמי, וגם שהוא מדבר על הסירטון האחרון שהוצאתי כביקורת על יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי"
מערכת ice |  6
דנה ורון מגישה את "ישראל הבוקר" (צילום עכשיו 14)
מגישת ערוץ 14, דנה ורון, אושפזה בשבוע האחרון במחלקת עיניים בבית החולים 'אסף הרופא', כך שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות. אבל כחסידת חב"ד, הפנתה שאלה לרבי מלובביץ' דרך ספרו 'איגרות קודש' וחשפה כי המקרה הרפואי נוצר בעקבות דברים שאמרה נגד אריה דרעי.
ורון הסבירה: "אם כבר בעיניים עסקינן, את השורות האלה אני כותבת ממחלקת העיניים באסף הרופא עם בירור לא פשוט סביב דלקת. כחסידה של הרבי מיד כתבתי באיגרות קודש ומתשובתו הבנתי שלא נהגתי כשורה בסירטון האחרון שהוצאתי".

עוד כתבה: "גם אם הייתה לי ביקורת לא זו הדרך בה היא הייתה צריכה להיאמר, אפשר היה כללי ולא פרסונלי, לדבר על מעשים ולא על אנשים. בטח לא על אנשים שעשו ועושים כ"כ הרבה טוב למען עם ישראל. בקיצור יש בינינו וויכוח אבל אפשר לנהל אותו אחרת".
ורון שלחה מכתב לדרעי ובו הסבירה: "אני מצרה היום על הדרך שבה ניסחתי את הדברים ובעז"ה שואפת לתקן את הנ"ל. ברשותך מצרפת את האיגרות הנפלאות שקיבלתי מהרבי ומביעה שוב גם בפרטי ובהמשך גם בציבורי, את התנצלותי הכנה על הדרך שבה נאמרו הדברים ומקווה שתוכל למצוא בליבך מקום למחול על כך לאחר שאביע את המסר הנ״ל גם בפרהסיה".
היא הסבירה את המהלך שלה כך: "המכתב נשלח לרב אריה דרעי בפרטי. המכתב נכתב ביום שלישי בשבוע שעבר אחרי הפטריוטים, הרגשתי רע וממש שקלתי לפנות למיון, הרבי ענה לי והרגשתי שהוא מדבר עליי ועל הגישה שלי לעצמי, וגם שהוא מדבר על הסירטון האחרון שהוצאתי כביקורת על יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי".
לסיום הודתה: "המכתב השני הוא מענה לבקשת ברכה שנכתבה מאשפוז במחלקת עיניים, כתבתי לרבי שמקבלת על עצמי לא לדבר לשון הרע על עצמי ועל הזולת. הרבי מדייק שם שיש מקרים בהם צריך למחות ואחרי בירור עם המשפיע שלי הרב יוסי גינזבורג חידדנו שהביקורת צריכה להיות על העניין ולא על האדם. מצטערת על הסירטון התוקפני הזה ומקבלת על עצמי להתנסח ולהתייחס למקרה ולא לאדם ומודה ועוזב ירוחם, איזה טוב ה׳ שיש תשובה בעולם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כמה שטויות חלתה בעיינים בגלל שכתבה מכתב נגד דרעי (ל"ת)
    רופא 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד דנה כמה את אמיתית וישרה
    רפואה שלימה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולכם המגיבים הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם וכנראה אנשים כמוכם ערוץ 14 בטוח שלא היה מקבל אתכם
    סגור
  • 4.
    כעת הבנתי, מה הסיבה לעצירות הכרונית של אשתי.... (ל"ת)
    ישראלי שפוי 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    גם אני שאלתי
    יצחק שלמה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלתי כאב ראש ושאלתי את הרבי. וממנו למדתי שזה בגלל שקראתי את דברי החכמה של הגברת.
    סגור
  • 2.
    הסיבה היא אחרת
    הרבי מלובה ביץ' 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו פשוט הוכחה מעולה לכך שכאשר הראש דפוק, כל הגוף סובל.
    סגור
  • 1.
    מזל שיש ערוץ 14
    ברוך השם 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרת המחלקות הפסיכיאטריות היו מתמלאות בכתבים וצופים.
    סגור