ויראלי

מגיש ערוץ 14 זועם בשידור חי: "חרפה, רוע לב, מבייש"

לאחר שאורי משגב כתב בפייסבוק שלו: "אמרתי כבר, ואומר זאת שוב. הורים שעומדים על קבר הבן שלהם שנפל במלחמה, ודורשים בשמו ובשם מותו להמשיך במלחמה - דורשים שעוד הורים יעמדו על קברי הבנים שלהם שייהרגו במלחמה", שי גולדן יצא נגדו בשידור חי: "מי שלא מסכים איתך קורא לנפילת עוד בנים וילדים? עזות מצח וערלות לב"
מערכת ice | 
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
אורי משגב, העיתונאי הוותיק של 'הארץ', אחד המבקרים הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב ביקורת חריפה שהופנתה להורים שכולים שמעודדים את המשך המלחמה, בניגוד לדעתו, שיש להפסיק את המלחמה. אבל הדברים שכתב, היו כל כך קשים ומעוררי מחלוקת שמגיש ערוץ 14 שי גולדן יצא נגדו בחריפות.
משגב כתב בפייסבוק שלו: "אמרתי כבר, ואומר זאת שוב. הורים שעומדים על קבר הבן שלהם שנפל במלחמה, ודורשים בשמו ובשם מותו להמשיך במלחמה - דורשים שעוד הורים יעמדו על קברי הבנים שלהם שייהרגו במלחמה". 

עוד הוא כתב: "יהי זכרם של כל חללינו ברוך לנצח. עלינו לדאוג שלא ייפלו עוד חללים במלחמה חסרת תכלית ותוחלת, שמטרתה היחידה בשלב הזה היא השארת משפחת נתניהו בשלטון".
במהלך תכנית הבוקר של ערוץ 14 'ישראל הבוקר', גולדן תקף את עיתונאי הארץ אורי משגב בעקבות הפוסט שכתב נגד הורים שכולים: "עזות המצח, ערלות וגברות הלב, רוע הלב של להשתמש בשכול לטעמים פוליטית, זה לא קשור לעמדות הפוליטיות שלך, לכולנו יש דעות על ראש הממשלה, באמת. החרפה שביום שחיילים נטמנים בקבר וקרובים מתאבלים ואתה כותב דבר כזה. מי שלא מסכים איתך קורא לנפילת עוד בנים וילדים?".
 
עוד המשיך: "את הפוליטיקה המכוערת, הבוטה ונעדרת הלב שלך תשמור לסיטואציות אחרות ולכל טקסטים אחרים, אתה מבייש את עצמך, חרפה, עברת כל גבול. של נעליך. אחר כך אתה ואנשים כמוך עוד מעזים להטיף לנו שאנחנו לא מספיק רגישים כלפי משפחות חטופים, כלפי אלה או אחרים, שליבנו גס למפונים או מי שחטופים בעזה, אני באולפן הזה יוצר שיח מכבד גם בין משפחות החטופים ואני יודע שאנחנו צריכים לומר אמן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה