טלוויזיה

מגישת החדשות נפרדת: "בתקווה עמוקה שהעצמאות וחופש העיתונות יישמרו"

תמר איש שלום הגישה הערב את המהדורה האחרונה, ונפרדה: "לחברים בחברת החדשות, תמשיכו בעבודה החשובה שלכם, בתקווה שחופש העיתונות והעצמאות שלכם ימשיכו להתקיים על המסך ומחוצה לו". איש שלום ביקשה לתמוך במאבק להשבת החטופים: הזמן הוא עכשיו, לעשות כל מה שניתן כדי שהאחים והאחיות שלנו יחזרו הביתה"
רוני שיינר |  1
תמר איש שלום (צילום ענבל מרמרי)
תמר איש שלום, מגישת מהדורת החדשות של רשת 13, הגישה הערב (מוצאי שבת) את מהדורת החדשות האחרונה שלה, בעקבות החלטתה לעזוב את הערוץ אחרי למעלה מ-11 שנה. 
איש שלום נפרדה מהצופים: "עד כאן החלק שלי. תודה רבה על הצפייה, תודה רבה לכל צוות מהדורת שבת ובמיוחד לגילי ברוש, העורכת הנפלאה. לחברים היקרים בחברת החדשות, עיתונאים ועיתונאיות מסורים ומצוינים. תמשיכו בעבודה הטובה והחשובה כל כך שלכם, בתקווה עמוקה שחופש העיתונות והעצמאות שלכם ימשיכו להתקיים על המסך ומחוצה לו". 
איש שלום הוסיפה: "ואם אפשר לנצל את המילים האחרונות שלי פה על המסך, לתמוך במשפחות החטופים ובמאבק שלהן. הזמן הוא עכשיו, לעשות כל מה שניתן כדי שהאחים והאחיות שלנו יחזרו הביתה. שבוע טוב, שיהיה שבוע שקט נקווה". 
בחודש ינואר האחרון דווח כי לאחר מעל ל-11 שנים במערכת החדשות, איש שלום הודיעה כי היא מעוניינת לעזוב את תפקידה הבכיר בערוץ 13. בציוץ שפרסמה לפני שבוע ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), כתבה: "ההחלטה שלי לעזוב לפני תום החוזה התקבלה לפני 7.10 (ונדחתה בעקבות פרוץ המלחמה), כך שאין לי אינטרס אישי בעתיד חדשות 13".
איש שלום הוסיפה והתייחסה למינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות: "הדיון במינוי של שמאלוב ברקוביץ' מתמקד מטבע הדברים בהיבטים הפוליטיים, הקשר לסביבת נתניהו, המינויים ההדדיים הבעייתיים, והתפקוד שלה כיו"ר הרשות השנייה. הכל חשוב, והכל מטריד". איש שלום המשיכה ותקפה את המנכ"לית החדשה: "שלל האמירות המיזוגיניות והשוביניסטיות של שמאלוב ברקוביץ' לבדן אמורות היו לפסול אותה מלשמש מנהלת ועורכת ראשית של חברת חדשות (או כל ארגון אחר שבו עובדות נשים)". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חופש העיתונות, שב13 יתנו פתחון פה גם למי שלא בשמאל, אמן (ל"ת)
    Imagine 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור