טלוויזיה

חיים אתגר מתפרק בדמעות בשידור: "מתנצל על הבכי"

המגיש התקשה לעשות זאת והתפרק בבכי בשידור חי בגלל מעיין אדם: "זה רגע טעון לכל יולדת, בטח כפול מבחינה אמוציונלית אחרי שאיבדת את מפל ב-7 באוקטובר. להביא חיים חדשים, זה מרגש גם אותי, הייתי איתך בכל הדבר הזה". הוא התנצל שבכה והסתובב בגבו למצלמה
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
רק שבועיים עברו מאז שמעיין אדם ילדה את בתה השנייה, קדם, חזרה אתמול (שישי) אל המסך בקשת 12 כדי לשבת שוב ליד חיים אתגר בתכניתם המשותפת "חיים ומעיין". אבל אין ספק שלצד הראיונות והחגיגה השלמה סביב חזרתה, אתגר גנב את ההצגה ברגע מרגש במיוחד.
בעוד המגיש מצליח גם ברגעים הקשים לשמור על ארשת פנים רצינית וממלכתית, הפעם הוא התקשה לעשות זאת והתפרק בבכי בשידור חי בגלל מעיין אדם: "זה רגע טעון לכל יולדת, בטח כפול מבחינה אמוציונלית אחרי שאיבדת את מפל ב-7 באוקטובר. להביא חיים חדשים, זה מרגש גם אותי, הייתי איתך בכל הדבר הזה". הוא התנצל שבכה והסתובב בגבו למצלמה.

עוד סיפר אתגר לצופים: "היינו ביחד בשלב מאוד מוקדם של הסיפור. עם כל הריחוק, באיזשהו מקום הייתי חלק מזה וגם בהתרגשות, אני מתנצל על הבכי, זה רגע כל כך מורכב. כשמגישים ביחד תוכנית שיש בה הנאה ושמחה יש גם אמוציות שמגיעות. חלק מהאושר ומהצער שלך מחלחל אליי ואל הצופים". 
אדם הודתה לאתגר ואמרה: "איזה נשמה אתה, לא הלכתי כי היה לי ברור שזה לא בשבילי. שעה שם זה חודש מתחת לפוך, אמא שלי הלכה וראיתי שאחד מהשירים היה 'חיים שלי' בביצוע של זהבה בן. לא יכולה להסביר את הבעתה והפחד של ללדת תינוקת לעולם הזה במדינה שלנו, לחשוב שאולי יום אחד אהיה במקום של אמא שלי. אני רוצה להצדיע להורים האלו, זה לא סדרו של עולם, הורים לא צריכים לקבור ילדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "הגברים בכוכים בלילה.... (ל"ת)
    לא נשמע קולם" 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור