טלוויזיה

אבישי בן חיים שובר שתיקה: "אפשר בבקשה לעבור נושא?"

בן חיים טען: "ביקשו ממני להסביר מדוע אמרתי שאם היו מעירים את ראש הממשלה בלילה שלפני האסון הנורא לא היה השבעה באוקטובר. ובכן: כי נתניהו הוא אלרמיסט. מנהיג לאומי המתאפיין בחשש מתמיד מקטסטרופה שעומדת להתרגש על בני עמו"
מערכת ice |  1
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90)
לאחר שטען בראיון גדול לידיעות אחרונות "אם היו מעירים את נתניהו - לא היה השבעה באוקטובר"!, אבישי בן חיים, הפרשן לענייני דתיים של חדשות 13, הוא זכה לביקורות קשות מאוד ברשתות החברתיות. כעת הוא מחליט להסביר את דבריו.
בן חיים טען: "ביקשו ממני להסביר מדוע אמרתי שאם היו מעירים את ראש הממשלה בלילה שלפני האסון הנורא לא היה השבעה באוקטובר. ובכן: כי נתניהו הוא אלרמיסט. מנהיג לאומי המתאפיין בחשש מתמיד מקטסטרופה שעומדת להתרגש על בני עמו. בספר "ישראל השנייה" אני מאפיין את שרשת ההנהגה הציונית שלה, את שלושת המנהיגים: הרצל, בגין, ביבי".

הוא המשיך: "מעל הכל, שלושתם מאופייינים בתפיסה שהעניים והמאמינים הם מקור כוח עצום של המפעל הציוני וזכו בהערצת העניים והמאמינים לעומת בוז האליטות, במידה כזו או אחרת. אבל בין נקודות הדמיון הנוספות בין הרצל, בגין ונתניהו, הדגשתי גם האלרמיזם שלהם. הציונות ההרצליאנית ממש מבוססת על החרדה שלו מהאסון העלול להתרגש על העם היהודי, בגין העמיד במוקד את הכור הגרעיני בעיראק, ביבי את איראן. (נתניהו אלרמיסט עד כדי כך שבקורונה הוא נקט צעדי הגנה שנתפסו כקיצוניים והזהיר מפני קץ האנושות)".
לסיום כתב: "לכן, לא כדי לפגוע באחרים חלילה, אלא כדי להסביר עמדתי אמרתי שאם היו מעירים את נתניהו בלילה של השבעה באוקטובר הוא היה מקפיץ את כל העולם. ואז? אפשר שחמאס היו רואים את ההיערכות הצה''לית ומבטלים את המתקפה, ואפשר שהיו תוקפים ונתקלים בחיילי צה"ל מוכנים עם חרב דוד מונפת מולם ומכה בהם. זהו. זהו? אפשר בבקשה לעבור לנושא שרק בשבילו שברתי את השתיקה שקיבלתי עליי - הספר החדש שלי על החרדים?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון מאוד (ל"ת)
    גדי רדיו 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור