טלוויזיה

משפט הרצח ההזוי ביותר בישראל: כאן 11 חושפים את "האמת"

כאן 11 יעלו בקרוב את הסדרה החדשה העוסקת באחד ממשפטי הרצח ההזויים והשנויים במחלוקת, "האמת". הסדרה תעסוק ברצח של הנערה מראש העין, שביום בו בית המשפט היה צריך לתת את ההחלטה עליו, התרחש רצח זהה נוסף
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
סדרת דרמה-מתח חדשה, "האמת" תעלה בכאן 11 בתאריך 15.7.24, העוסקת באחד התיקים השנויים במחלוקת בהיסטוריה המשפטית בישראל. המשפט עסק ברצח המתוקשר ביותר בישראל, של נערה במתנ"ס בראש העין.
העלילה תעסוק גם ביום בו הייתה אמורה להתקבל ההכרעה הסופית בבית המשפט העליון אחרי 10 שנים, אך באותו היום מתרחש במתנ"ס השכונתי רצח נוסף - זהה לחלוטין. זאת כאשר המדינה, המשטרה והפרקליטות מחפשים אמת אבסולוטית, אשם או זכאי, וגיבורי הסדרה נאלצים להתמודד עם אמיתות מהעבר שמסרבות להרפות.
חוקרת הנוער, אותה תשחק מור דמרי, שהייתה נערה כשהרצח הראשון התרחש, נדרשת לחזור לעברה, לאירוע ששינה אותה, בכדי לפענח את ההווה- הרצח החדש, ואת חייה. אביה (גולן אזולאי) הוא חוקר משטרה בדימוס אשר פענח את הרצח הראשון ובטוח באשמתו של האדם שהכניס לכלא (בני אבני). הרצח השני מערער את מרקם החיים בראש העין ומציף עולם של נעורים סוערים, סודות ושקרים ושואל שאלות לגבי יחסי הורים וילדים. 
בסדר השתתפו: השחקנים המשתתפים הם גולן אזולאי, מור דימרי, יוסי מרשק, רועי ניק, רוני נתנאל, מירב שירום, בני אבני, כפיר ליבנה, אילנית בן יעקב, יואב הייט, הילה סורג'ון פישר, שיפי אלוני, חיים זנאתי ורבים נוספים.
על פי כאן 11, הסדרה כבר נמכרה לשידור בשלושה גופי שידור בינלאומיים ובהם: שירות הסטרימינג (AcronTV (AMC – המשדר בארה"ב, בריטניה, ואוסטרליה לכ- 12 מיליון מנויים, רשת קאנל פלוס (CANAL PLUS) בצרפת, וגם לרשת השידור הבלגית BE TV.
יוצרי הסדרה הם דפנה לוין שהיא גם הבמאית, דרור משעני, עידית אברהמי, אורית זמיר, התסריטאיות הן דפנה לוין ואורית זמיר והבמאית. החברה שהפיקה את הסדרה היא אנדמול שיין ישראל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמע מעניין אבל
    מנדל 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עושים אצלכם הגהה באייס? קשה לקריאה
    סגור