טלוויזיה

כאן 11 בהישג נפלא: זה הפרס שתקבל התוכנית האהובה "זהו זה"

תוכנית הסאטירה האהובה "זהו זה", שמשודרת בכאן 11, תקבל את אות אבירות איכות השלטון בקטגורית החינוך והתרבות מטעם התנועה לאיכות השלטון
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
תוכנית הסאטירה האהובה "זהו זה", שמשודרת בכאן 11, זוכה לכבוד ענק אחרי שנודע היום (חמישי) כי היא תקבל את אות אבירות איכות השלטון בקטגורית החינוך והתרבות מטעם התנועה לאיכות השלטון.
האות שמעניקה התנועה לאיכות השלטון ל"זהו זה" וחמשת כוכביה: גידי גוב, שלמה בראבא, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר - מצטרף לשורה ארוכה (מאד) של פרסים ותארים שבהם זכתה החמישייה, בהם פרס מפעל חיים מטעם אמ"י בשנת 2021, פרס מפעל חיים מטעם האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה בשנת 2022, תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר אילן בשנת 2023 ועוד.
מנימוקי הוועדה הציבורית, בראשותה של כבוד שופטת בית המשפט העליון בדימוס, השופטת דליה דורנר: "אות אבירת איכות השלטון מוענק לתוכנית זהו זה של כאן 11, על היותה אחת מהמשפיעות ביותר בטלוויזיה. תרומתה המשמעותית ביותר הינה בכך שהיא תורמת לעידוד השיח הציבורי סביב סוגיות חברתיות לאומיות ופוליטיות".

התוכנית המצליחה "זהו זה" החלה את דרכה ביולי 1978 ומלווה את הציבור הישראלי מאז לסירוגין. לאורך השנים, התאגיד וצוות התוכנית נרתמו לשמח ולנחם את העם בעתות משבר ומלחמה.
במסגרת כך, בתקופת הקורונה שבה התוכנית למסך בגרסה עדכנית, והייתה תוכנית הבידור הראשונה שעלתה עם פרקים חדשים כשבוע לאחר פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". לאורך עשרות שנים, "זהו זה" שהפכה למותג, מספקת לצופים מעט נחמה בתקופות קשות ומשלבת ביצועים מחודשים למיטב השירים המוכרים והאהובים מפס הקול הישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תוכנית אהובה ???
    שי 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר אותם מהילדות והניסיונות לראות אותם בשנה האחרונה היה פשוט בלתי נסבל. הם לקחו את הצד הפוליטי של החונטות והריצו 'דאחקות' עבשות שממש היו פאתטיות. ההגמוניה נותנת 'פרס התנדבות' לאחים לנשק ועוד אחד לתוכנית שהיתה עלובה והרסה את המוניטין והנוסטלגיה של המקורית ... שימשיכו לטפוח לעצמם על השכם, העם זז קדימה.
    סגור