טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 נפל קורבן להונאה: "הגשתי תלונה במשטרה"

גולדן אמר הבוקר: "כמה מהאנשים באמת יושבים בכלא ומשלמים מחיר על המעשים וגם למען ייראו ויראו נוכלים אחרים, שעושים את זה, גונבים ומסיימים עם עבודות שירות וחוזרים לסורם. אני אגב אספר בקצרה שנוכל שנחשף לפני כמה שנים ביצאת צדיק, בדה שם, הציג את עצמו כטכנאי מזגנים, לא אמר את שמו האמיתי"
מערכת ice |  4
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
רק בסוף השבוע האחרון, מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14שי גולדן, חשף כי נפל לטענתו לעוקץ של טכנאי מזגנים, כאשר את שמו ואת פרטיו האישיים של אותו איש מקצוע הוא חשף בדף הפייסבוק שלו ושם הזהיר את העוקבים הרבים מלבקש את שירותיו. כעת הוא הסביר על המקרה בשידור חי בתכנית הבוקר שלו בערוץ.
גולדן אמר הבוקר: "כמה מהאנשים באמת יושבים בכלא ומשלמים מחיר על המעשים וגם למען ייראו ויראו נוכלים אחרים, שעושים את זה, גונבים ומסיימים עם עבודות שירות וחוזרים לסורם. אני אגב אספר בקצרה שנוכל שנחשף לפני כמה שנים ביצאת צדיק, בדה שם, הציג את עצמו כטכנאי מזגנים, לא אמר את שמו האמיתי".
.
המשיך: "הגיע אליי לא ביצע שום פעולה ואז פשוט ברח עם הכסף. מה הסבירות שאדם כזה באמת כדי להרחיק אותו מאנשים נוספים יישב בכלא תקופה ארוכה וגם כדי להרתיע נוכלים ונוכלות אחרים? אני הגשתי תלונה במשטרה"
גולדן כתב בסוף השבוע: "שמעו סיפור: אתמול אני מצלצל לאיזה ברנש שמצאתי בגוגל, כדי שיבוא לתקן לי את המזגן. מזגן ישן, מסוג ״תדיראן מנהטן״. מה אני מבין במזגנים? הזמנתי טכנאי. מגיע הברנש. נראה חביב. שמו מיכאל. מסתכל בקופסה ואומר: ״שמע, זה מזגן ישן. החלפת גז פה זה עניין יקר. יעלה לך 1200 שקל. ועוד 350 שקל״ (לא הזכיר את המילה מע״מ). אמרתי ״נשמע לי יקר, אבל תהיה בריא. רק תתקן את המזגן״. ואז הייתי צריך לצאת מהבית ואחי נשאר עם האיש".

עוד טען: "מגיעה חשבונית על סך 2400 ש״ח. ״איך 2400 ש״ח? הרי 1200 ועוד 350 זה 1550״. ״אה״, הוא אומר, ״קיבלתי דו״ח חנייה. אחיך אמר לי שאפשר לחנות כאן למטה, אז חניתי וקיבלתי דו״ח. אז הוספתי למחיר״. בלעתי את גוש החרא הזה בגרון (אני יודע שאני אדם נחמד מדי, וכנראה גם קצת פרייאר, אבל אני לא אוהב לריב עם אנשים על הפרנסה שלהם) ואמרתי לעצמי ״נו, לפחות המזגן יעבוד״. ״תפעיל אותו מחר. מחר הוא יעבוד״, הוא הבטיח".
גולדן המשיך: "מגיע מחר. כלומר היום. המזגן לא עובד. מצלצל. אומר לו, ״שמע, המזגן לא עובד. אתה מוכן לבוא ולתקן?״ אומר לי: ״צריך להחליף מדחס. ראיתי אתמול שהמדחס לא טוב, ושצריך להחליף, אבל זה 5000 שקל. לא שווה לך להחליף. חבל לך על הכסף. אין טעם לבוא״. אמרתי, ״רגע, לא הבנתי. יצאת אתמול מהדירה כשידעת שהמזגן לא עובד וגבית ממני 2400 שקל, ועכשיו אתה אומר לי שלא שווה לתקן את המזגן? אז למה שילמתי לך כסף?״ אמר לי, בלי למצמץ: ״אני באתי להחליף גז, לא לתקן את המזגן״. נשבע לכם, זה מה אמר. אמרתי, ״טוב, תבוא לתקן עכשיו״. אמר: ״לא, אין טעם״. אמרתי: ״אז תחזיר לי את הכסף״. צחק לי בפרצוף".
המגיש סיפר: "אז בלית ברירה, אני נאלץ לעשות דבר שמעולם לא עשיתי ולהזהיר אותכם מפני אדם בשם (אשר בגוגל קופץ בתוצאה הראשונה כשמקישים ״טכנאי מזגנים ברמת-גן״), אשר הסתבר שהוא בכלל לא טכנאי מזגנים כי אם חשמלאי. אז אני מצרף כאן את פרטיו, ואת תמונתו, למען תדעו ותיזהרו מהאיש הזה. וגם שתשתפו ככל האפשר את הפוסט הזה, בכדי שאיש לא ייפול בפח שלו. מיותר לציין שכאשר ביקשתי את פרטיו המלאים, הוא חסם את הטלפון שלו. קלאסי, לא?".
לסיום ביקש להזהיר: "אז היזהרו, היזהרו מהאיש, שסירב לומר לי מה שם משפחתו - עם מספר הטלפון שמופיע כאן. הוא לא טכנאי מזגנים, כי אם חשמלאי ומתקן דודים בכלל. והוא יקח את הכסף שלכם ואז ייעלם, גם אם הבעיה לא נפתרה. ואם יש כאן עו״ד שמתמחה בענייני צרכנות, אשמח לעצה כיצד להתמודד עם מעשה הנבלה הזה. יש מצב שהייתי מטומטם ולא זהיר. אבל אין שאלה בכלל שפגשתי אדם, איך נאמר זאת?, בין שקרן לנוכל. אולי שניהם, בעצם",.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא נורא.הוא הונה את צופיי 14 ואחרים אותו. (ל"ת)
    אבי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן להחזיר את יצאתה צדיק (ל"ת)
    משה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הוא מילל? כל הערוץ שלו זו הונאה אחת גדולה. (ל"ת)
    אורי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    אחד מצופי ערוץ 14 חחחחח (ל"ת)
    ספרדי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור