טלוויזיה

מגיש ערוץ 14 מופתע ומשתף בכאב: "מיטב חברי נטשו אותי"

איש התקשורת והמגיש בערוץ 14 פרסם פוסט ארוך, בו הוא מתאר כיצד הופתע לקרוא את מה שכתב עליו מי שהיה הקולגה שלו, ואף נחשב לחברו בעבר הרחוק. "אין צורך להמציא עלילות, ואין צורך לטנף עלי, כי זה בסדר להפסיק לחבב אותי בגלל שינוי דעותי הפוליטיות..." כתב המגיש בכאב
מערכת ice |  6
שי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ 103FM)
שותפו של נועם פתחי להגשת התוכנית הלילית בערוץ 14, שי גולדשטיין, פרק את אשר על ליבו אתמול (שבת) בפוסט ארוך שצייץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר). הוא סיפר כיצד נעלב והופתע לקרוא את אשר אמר עליו מי שהחשיב לחברו ומי שהיה קולגה שלו בעבר הרחוק, עידן אלתרמן שאגב, מחק את אשר כתב על גולדשטיין.
"עידן אלתרמן היה ידידי", פתח גולדשטיין את דבריו והוסיף, "שיחקנו יחד בסדרת המערכונים "לא לפני הילדים". העברנו שעות וימי צילומים ארוכים ביחד. בשעות הריקות של ההפסקות בין צילומי מערכון אחד לשני יצאנו לפעמים להסתובב יחד בתל אביב. הלכנו לשמוע מוסיקה יחד באוזן השלישית. דיברנו המון על מוסיקה ששנינו אוהבים ופעם הוא הביא לי במחווה מרגשת במתנה כמה דיסקים מעולים מהאוסף הפרטי שלו. לאורך השנים היינו בקשר מדי פעם. תמיד בחיבה והערכה הדדית".
גולדשטיין הוסיף ותיאר כיצד הגיב לדבריו של אלתרמן: "ואז אתמול פתאום הוא כתב עלי דברים נוראיים. על האופי המחורבן שלי כבר אז. הופתעתי. אם הוא דובר אמת ובאמת הייתי כל-כך נורא כמו שהוא כותב הרי שכל היחס הידידותי והאהוב שקיבלתי ממנו היה צביעות לשמה. ואני יודע שהוא לא צבוע. אבל פתאום הוא כל-כך מתעב אותי ומזלזל בי ומתאר אותי כמתנשא אגרסיבי חסר רגישות וחסד. והוא יודע שאני לא כזה הרי. הוא מכיר אותי".
 
לסיום, סיפר כיצד פעל בנושא: "אז כתבתי לו ששנינו יודעים שהוא משקר. וזהו. בתגובה הוא מחק את מה שכתב.... אין צורך להמציא עלילות, ואין צורך לטנף עלי, כי זה בסדר להפסיק לחבב אותי בגלל שינוי דעותי הפוליטיות, מיטב חברי נטשו אותי בשנה שעברה. זה כאב אבל זה היה מזכך. אבל אין צורך, עידן, לנסות ולהשחיר את שמי בשקרים ולעשות לי רצח אופי; זה כל-כך לא אתה שאני מופתע. אני מבין שלא סתם מחקת את מה שכתבת כי כנראה הבנת שיש במה שכתבת גם הוצאת דיבה, אבל אל דאגה. הכל טוב. את הדין על השקרים ולשון הרע אתה צריך לתת בפני המוסר שלך עצמך. מבחינתי, גם אם לא ביקשת, נסלח לך. שבוע טוב".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    המתהפכים
    טופק 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המתהפכים למניהם ולא משנה מאיזה צד ולאיזה צד . הרבה פעמים מתנהגים כמו חוזרים בתשובה . ברמת הלהט והאמת בצידקת הדרך .וזה לעיתים מרגיש אובר
    סגור
  • 5.
    עובדה
    גנצי חלוצי 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ..אלה הנקראים היום שמאל.הם חלאות וטינופת רעילה..כל המילים היפות ונביחות על דמוקרטיה..וסובלנות..זה כשזה משרת אותם..ולא מתגלה איזה חיות טרף הם מושחתים ברברים..כלבי פרא..
    סגור
  • 4.
    מי זה בכלל עידן אלטרמן?
    נתן 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 3
    טיפוס אחוז תזזית ומצחיק בקושי
    סגור
  • 3.
    השמאל נקמן ןאכזר לשונה
    יעל 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מה חדש?
    סגור
  • 2.
    כנראה שאתה צריך להסתכל במראה
    דני 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    או שמישהו אמיתי יסביר לךלמה כותבים עליך כך. אין לעידן שום סיבה לכתוב עליך סתם כך-כנראה שהרווחת את זה ביושר
    סגור
  • 1.
    אתה גבר גבר..דרך ארץ שלך היא שיעור לכולם
    ראובן 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    14 4
    הוא באמת מצטער בתוך תוכו אני בטוח, אבל אתה בתגובה שלך קנית את עולמך!!!
    סגור