תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "אף פעם לא נהייתי ביביסט"

שי גולדשטיין, מגיש הטלוויזיה והרדיו, העלה סרטון עם הזמר איציק קלה, וטען כי הגולשים תקפו אותו: "קשה להם לקבל שאיציק קלה הוא גיבור תרבות של נעורי? לא מצאתי גן מזרחי. הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי. ביבי הוא לא העניין מבחינתי. הייתי שמאלני ונהייתי ימני לאומי. ולא בגלל ביבי. אני חושב שהשמאל שקוע בהזיות על שלום שיגמרו בהשמדתנו"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
שי גולדשטיין, מגיש הטלוויזיה והרדיו שמגיש את התוכנית "פתחי את שי" בערוץ 14, פרסם סרטון ברשתות החברתיות עם הזמר איציק קלה, ולטענתו ספג עלבונות בנושא.
בציוץ שהעלה גולדשטיין לחשבון הטוויטר שלו, הוא צירף סרטון שלו שר עם איציק קלה, בו הוא אומר שהוא "אליל נעוריו" וכתב: "מה כל-כך קשה להם לקבל שאיציק קלה הוא גיבור תרבות של נעורי? למה הם כותבים לי הודעות כמו "אין סיכוי שזה אמיתי" או "מצאת פתאום גן מזרחי מאז שאתה ביביסט?"".
גולדשטיין המשיך: "אז לא, לא מצאתי גן מזרחי. הגנים המזרחיים נמצאים בי מיום לידתי. אימי היקרה היא מיצריה שנולדה בקהיר. שפת אימי היא ערבית. המוסיקה ששמעתי בילדותי ברדיו שהייתה שמה לי בלול הייתה בערבית. פריד אל אטרש, עבד אל חלים חאפז, עבד אל וואהב, אום כולתום. וכן אני יודע לשיר שירים שלמים בערבית".
גולדשטיין המשיך וסיפר על מושא הערצתו, איציק קלה: "בנערותי איציק קלה היה אחד הזמרים האהובים עלי. הקשבתי לו מלא. הקשבתי גם לסמיתס ולקיור ולספרינגסטין ולקווין ולאיציק קלה וחיים משה ואלי עידן וצמח צוריאל וישי לוי ונתי לוי והרשימה עוד ארוכה".
גולדשטיין הוסיף ותקף: "לא נהייתי מזרחי "מאז שנהייתי ביביסט" כי תמיד הייתי מזרחי ואף פעם לא נהייתי ביביסט. ביבי הוא לא העניין מבחינתי. הייתי שמאלני ונהייתי ימני לאומי. ולא בגלל ביבי. בגלל שעתיד העם הנהדר הזה חשוב לי, ואני חושב שהשמאל שקוע בהזיות על שלום שיגמרו בהשמדתנו. וכן, התרגשתי מאוד לפגוש את איציק קלה, גיבור נעורי, ולשיר איתו ביחד את "פוג אל נחל" בערבית, זה מרגש בשבילי כמו לשיר עם ספרינגסטין את בורן טו ראן".
לסיום כתב: "אוהב אותך איציק, אתה אדם מדהים ומרגש ואני מאחל לך בריאות ואושר ושתמשיך לשמח, מתוך כל הכאב שחווית, את עם ישראל שזקוק לקצת שמחה בימים אלו. ותזכרו, אני לא משקר אני אומר רק את האמת ואת מה שאני מאמין בו. ומי שלא טוב לו, שיילך לשתות מהים של עזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה