טלוויזיה

מגיש חדשות 13 נגד המינוי: "מביש, אסור שיעבור"

בטוויטר שלו, כתב מתן חודורוב: "מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ׳ למנכ״לית חדשות 13 מביש ואסור שיעבור: היא אינה עיתונאית כבר שנים רבות, היא פעלה באופן סדרתי נגד החברה ועיתונאיה, היא נפסלה מלשמש כיו״ר הרשות השנייה, היא הביעה עמדות פוגעניות כלפי נשים ונגועה בניגוד עניינים - מינו אותה היום הדירקטורים שמינתה בעצמה"
מערכת ice |  2
מתן חודורוב (צילום רונן אקרמן, פלאש 90/ תומר נויברג)

בכירי חדשות 13 מרימים את הראש. אחרי שפורסמה ההחלטה של דירקטוריון חדשות 13 שאישר פה אחד למנות עו"ד יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חברת החדשות, אחרי 25 שנה בתחום התקשורת, מתן חודורוב החליט לתקוף את ההחלטה במילים קשות ביותר.

בטוויטר שלו, חודורוב כתב: "מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ׳ למנכ״לית חדשות 13 מביש ואסור שיעבור: היא אינה עיתונאית כבר שנים רבות, היא פעלה באופן סדרתי נגד החברה ועיתונאיה, היא נפסלה מלשמש כיו״ר הרשות השנייה, היא הביעה עמדות פוגעניות כלפי נשים ונגועה בניגוד עניינים - מינו אותה היום הדירקטורים שמינתה בעצמה"
יוליה שמאלוב במכתב ראשון לעובדי חדשות רשת 13: ״עובדות ועובדי חברת החדשות היקרים, אני נרגשת להיכנס לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. אלו ימים מורכבים עבור אזרחי ישראל ואתגרים רבים עומדים בפנינו, ולנו כחברת חדשות יש מחויבות לפעול במקצועיות ובאחדות".
 



עוד הבהירה במכתב ששלחה: "ביחד ובשיתוף פעולה איתכם נפעל להצלחת חברת החדשות, ואעשה כל שביכולתי להביא להצלחתה ושגשוגה, מתוך הבנה שלהצלחת החדשות השפעה מכרעת על צמיחת הערוץ כולו".

לסיום הדגישה שמאלוב ברקוביץ': "כבר בימים הקרובים אקיים עימכם מפגשים, גם בקבוצות וגם באופן אישי, במטרה לשמוע את נקודת מבטכם על החברה וללמוד מניסיונכם. שלכם, יוליה״

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במדינה שבה כל הממשלה מורכבת מאנשים חסרי מקצוע
    . 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא מצפה שבשאר המקומות הדברים יתפקדו כמו שצריך
    סגור
  • 1.
    מי כן עיתונאי בארץ? (ל"ת)
    יוליה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור