טלוויזיה

משולש אהבה באח הגדול: במי תבחר אמילי, בנועם או בעידן?

הדילמה של אמילי: העונה החדשה התחילה בפיצוץ ובשני משולשי אהבה. בזמן שהמשולש של פרידה, הדר ותום הסתיים בשיברון לב מצד פרידה, משלוש אהבה נוסף קם בין אמילי, עידן והאח התאום נועם. במי אמילי תבחר?

מערכת ice |  2
האח הגדול 2024 (צילום מסך רשת 13)
האח הגדול רואה הכל: היום (שני), פורסמו שני סרטונים שצולמו מערוץ 26, סרטון קצר שבו רואים את הדיירת אמילי ואת הדייר נועם, מתקרבים. אותו קטע שודר גם בפרק אמש, בו הוא מזמין אותה לדייט. ועוד סרטון בו רואים את אמילי שמה את הראש על עידן כששניהם יושבים על הספה, בכיתוב מעל הסרטון כתבו: "משהו חדש מתחיל?".
כאמור, בפרק ששודר אמש כבר היה אפשר לראות את אמילי מחוזרת משני הכיוונים, כשמצד אחד עומד נועם מדר, אשר נכנס לתוכנית עם אחיו התאום ברק. נועם, הזמין את אמילי לישיבה אינטימית ב"נסט" והזמין אותה לדייט, בו הוא מבטיח שישקיע בה מהרגע הראשון של היום. כזכור, נועם שנכנס עם אחיו התאום, העלה בפרק אמש את תחושותיו הלא נעימות בלהיות אח תאום ובתחרותיות בקשר ביניהם.
באותו פרק, גם הראו עוד קטע בו אמילי קופר המהממת אשר השיבה בחיוב לדייט שלה עם נועם, מתקרבת לדייר וללוחם עידן גלפר. בסרטון שפורסם בסטורי של האח הגדול רואים את עידן שם יד על אמילי כששניהם יושבים על הספה, אמילי נראית מובכת אבל נהנית מתשומת ליבו של עידן.
 

עידן אומר בסרטון לאמילי: "אל תהיי עכשיו מועמדת כל שבוע, אין לי כח", אמילי ענתה: "אין לי כח גם, זה מלחיץ אותי". "מעדיף אני להיות מועמד", אומר עידן בסרטון: "כי אני לא אהיה כזה בלחץ".
 

"לא לא לא, אם אתה תהיה מועמד, אני עוד פעם אהיה בלחץ" עונה אמילי לעידן בפלרטוט. עוד נראה בסרטון, את עידן מעביר את אצבעותיו בידה של אמילי. בנוסף, בפרק אמש גם הראו את נועם מסתכל מהצד על ההתקרבות בין עידן ובין אמילי וכבר היה ניתן לראות את המצוקה ואת חוסר האונים שהרגיש באותו הרגע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האח
    יאנה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האח הגדול. ריאליטי שידוכים ומביאים רק איזה ״ מאמא״ אחת או 2 שתבשל לאוהבים הצעירים
    סגור
  • 1.
    מה יש לבחור בן 30 למצוא בצעירה בת 21?
    שי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בבית האח הגדול!!!
    סגור