טלוויזיה

תום מהאח הגדול כבר מאוהב בהדר: "אנחנו מתחתנים ביוון"

החיבור הרומנטי בין תום ברכה לדיירת הדר שירי היה מיידי, אמנם שירי צעירה מברכה בכמעט עשרים שנה, אך השניים לא יכולים להוריד אחד מהשנייה את הידיים ואת העיניים ונראה שהם מסתדרים מבחינת שיח ואפילו נהנים אחד עם השנייה. היום פורסם סרטון קצר בו תום כבר מתחנן לשניהם חתונה: "רק ביוון אנחנו מתחתנים, לא פה מאמי"

מערכת ice |  4
האח הגדול 2024 (צילום מסך רשת 13)
היום (שני), פורסם מעמוד האינסטגרם של תוכנית "האח הגדול" סרטון קצר בו נראה תום יושב עם כמה מדיירי הבית לשיחה בחדר השינה, כשהוא מחבק את הדר ועושה לה נעים בכתפיים.
בסרטון נראה מלך חיי הלילה לוחש להדר באוזן משהו על תכנון השכרת אולם לחתונה, הדיירת לירון הצטרפה לשבת לידם, מה שנתן לתום חשק לצרף אותה לשיחה: "מדברים לי על אולמות, אמרתי לך כבר שאת באה ליוון, כן?", שאל תום את לירון.
לירון, שלא הבינה את על מה השיח שאלה: "שמה אני?", תום ענה: "אנחנו מתחתנים ביוון מאמי, רק ביוון אנחנו מתחתנים, לא פה מאמי", כשהוא מתייחס בזאת לזוגיות שלו ושל הדר והמשיך: "את רוצה להיות בין ה-140 מוזמנים לירון?".
 

לירון ענתה: "לא הבנתי את השאלה", תום שנלחץ מהשיח המחייב סיים בהלצה: "הסתלבטתי, זה נהיה מלחיץ כשאתם מדברים על זה כולם". כאמור, תום והדר הכירו עוד לפני התוכנית מחיי הלילה, כשהדר הייתה הולכת למועדונים של ברכה. בתוכנית, השניים התחברו מיידית, בפן החברי והרומנטי, מה ששבר לפרידה את הלב אך לא מנע מהם להגשים את רצונם להיות ביחד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יעל (ל"ת)
    לא תום ולא הדר מציאה 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    תום ברכה
    דנה 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש לא מאופס.בטוחה שההורים של הדר,מודאגים.
    סגור
  • 2.
    בעיני שניהם מאוד לא אמיתיחם ומאוד מנסים/משתדלים לשדר חו (ל"ת)
    שולנ 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא רואים
    גדי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים
    סגור