טלוויזיה

מפחיד: זו שחקנית הסופרנוס שכמעט מתה לאחר סיבוך בניתוח

ג'יימי-לין סיגלר, ששיחקה את מדו סופרנו, בתו של הבוס הגדול, חשפה שהיא "כמעט מתה" מאלח דם לאחר סיבוך בניתוח: "הייתי צורחת בכרית, הייתי בוכה לחברות, ישבתי לבד"
מערכת ice | 
ג'יימס גנדולפיני, כוכב הסופרנוס (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
ג'יימי-לין סיגלר המוכשרת, בת 43, חשפה שהיא סבלה מחוויה של כמעט מוות לפני כשנה, לאחר שסבלה מסיבוכים בניתוח שלא פורסם לציבור. כוכבת "הסופרנוס", שהתה באשראם בהודו ולא ציפתה שהחוויה המעוררת רוחנית הזאת, תוביל את גופה לקריסה כמעט מלאה ושחייה הולכים להשתנות לתמיד. 
"הרגשתי כל כך ערה ומחוברת ושלווה", אמרה סיגלר בפודקאסט "MeSssy" שלה, שהוקלט בינואר והמשיכה: "שבועיים לאחר מכן, הייתה לי תגובה מאוד רעה לניתוח שעברתי, קיבלתי אלח דם, רצתי לבית החולים, כמעט מתתי שם". כאמור, השחקנית המפורסמת מסדרת ה-HBO המצליחה סבלה מסיבוכים מניתוח לא ידוע, שהוביל לזיהום כמעט קטלני: "מודה שלא סיפרתי לאף אחד, פחדתי על הבריאות שלי". 
בנוסף, על פי "פייג' סיקס", סיגלר כן חשפה בעבר שאובחנה כחולה בטרשת נפוצה בשנות ה-20 לחייה. "מעולם לא הייתי עצובה ככה, הרגשתי במקום הכי נמוך", היא נזכרה והמשיכה: "אבל למדתי מהודו זה להיות בחוסר אונים, בלי היכולת לברוח מזה, הייתי צריכה פשוט לשבת".
 
עוד אמרה הכוכבת: "הייתי צורחת בכרית, הייתי בוכה לחברות, הושטתי יד. ישבתי לבד, קיבלתי שם מטפל, עשיתי את כל הדברים שמעולם לא חשבתי שאעשה ועברתי את התהליך הזה שהיה הכרחי עבורי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה