ויראלי

השחקנית האהובה שנקלעה לחובות חושפת: כך שילמתי משכנתא ב-5 דקות

דראה דה מתאו, כוכבת "הסופרנוס", נקלעה לחובות אחרי שביתה הוצף וכמעט עמד בפני עיקול. אלא שאז, החלטה גורלית אחת "הצילה את חייה ב-10 אחוז" - לפתוח חשבון אונליפאנס: "לא רציתי לעשות זאת, אבל עשיתי את זה בכל זאת. קיבלתי הרבה אש על כך"
מערכת ice | 
דראה דה מתאו (צילום אינסטגרם dreadematteo@)
דראה דה מתאו, הכוכבת ההוליוודית שזכורה לכולנו בזכות הדמות שגילמה בסדרה "הסופרסנוס", שם שיחקה את אדריאנה לה-סרבה, חשפה כי היא נקלעה לחובות והצליחה לסגור את המשכנתא שלקחה בתוך 5 דקות בלבד, זאת לאחר שהבית שלה עמד בפני עיקול, אחרי החלטה גורלית ששינתה את חייה - לפתוח חשבון אונליפאנס (OnlyFans).
השחקנית האהובה התראיינה לאתר הבריטי "הדיילי מייל", שם סיפרה: "זה הציל אותנו, 'OnlyFans' הציל את חיינו ב-100 אחוז. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה באמת הציל אותנו. כל מי שרוצה לגנות ולהוריד אותי, לכו על זה".
דה מתאו המשיכה: "אני פשוט מקווה שלא תמצאו את עצמכם באותו מקום שבו הייתי ודאגתי לשתי ילדות קטנות. זה הציל את ביתי לשנים רבות, מה שהיה חשוב מאוד עבורנו – וסייע לי להשיג כסף לפתיחת ומימון Ultrafree (ליין ביגוד שהקימה)".
בהמשך היא חשפה כי היא נכנסה לחובות שכמעט גרמו לכך שעיקלו את ביתה, לאחר שזה הוצף, ובזכות האונליפאנס היא הצליחה לכסות את המשכנתא שלקחה בתוך 5 דקות בלבד, אחרי שמנויים רבים נרשמו לעמוד שלה, בעלות של 15 דולר לחודש בלבד: "לא רציתי לעשות זאת, אבל עשיתי את זה בכל זאת. קיבלתי הרבה אש על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה