טלוויזיה

דני רופ סוגר חשבון עם רשת 13: "השפה מדברת שמאל"

רופ הסביר: "ידעתי שערוץ 14 מזוהה מאוד עם הימין. זה קצת הפחיד אותי, למרות שאי אפשר להתעלם מהעובדה שגם הערוץ שממנו באתי מזוהה עם הצד השני במפה. זה מתחת למכ"ם, אבל קשה שלא להבחין שרוב השפה שלו מדברת שמאל. אחרי שלקחתי זמן לחשוב עם עצמי, שאלתי את עצמי: מה באמת ההבדל? כולנו אחד"
מערכת ice | 
דני רופ (צילום יחצ, יעל צור)
היו מי שאמרו לו שהוא "אלוף", "תותח" לאחר שעבר מרשת 13 לערוץ 14 לפני כמה חודשים. אבל אחרי שקיבל חיבוקים ברחוב, היו גם מי ששאלו כיצד הוא "מזדהה עם הגזענים האלה ועם החרדים האלה?!". עכשיו דני רופ סוגר חשבון עם הערוץ הקודם בו עבד.
רופ הסביר: "ידעתי שערוץ 14 מזוהה מאוד עם הימין. זה קצת הפחיד אותי, למרות שאי אפשר להתעלם מהעובדה שגם הערוץ שממנו באתי מזוהה עם הצד השני במפה. זה מתחת למכ"ם, אבל קשה שלא להבחין שרוב השפה שלו מדברת שמאל. אחרי שלקחתי זמן לחשוב עם עצמי, שאלתי את עצמי: מה באמת ההבדל? כולנו אחד".
הוא טוען שההצטרפות שלו לערוץ 14 לא אומרת שהוא חושב שהשמאל הוא "זבל" והחרדים הם "ככה וככה". לטענתו, הוא מנסה להסביר שזו לא הדרך. לדעתו, יש משהו מאוד מדויק בזה שדווקא אדם כמוהו, א-פוליטי, יבוא לעבוד בערוץ שנוי במחלוקת.
רופ כזכור גם היה חתום על כמה רגעים די שנויים במחלוקת בתקופתו ברשת 13 עם אמירות שנשמעו סקסיסטיות בזמן שידור, אך הוא הפך מהר מאוד לחלק חשוב ברצועת הלילה של ערוץ 14.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה