טלוויזיה

האח הגדול בהודעה דרמטית: זו ההחלטה בעקבות דחיית הפרק

בהודעה שנמסרה נכתב: "רשת 13 תשדר הערב בשעה 21:15 את החלק השני של אירוע הכניסה לבית האח הגדול", כעת גם בקשת 12 מוכנים וכבר שודר פרומו לקראת הערב כאשר הפרק שנדחה יערך הערב במקביל
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שרשת 13 הודיעה אמש (שני) כי הפרק החגיגי של כניסת הדיירים השנייה לבית "האח הגדול" לא ישודר, אלא יוקלט וישודר בהמשך וזאת, על רקע הודעת דובר צה"ל, לפיה החטופים נדב פופלוול, עמירם קופר, יורם מצגר וחיים פרי נרצחו בשבי החמאס וגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה, בערוץ ובהפקה הגיעו להחלטה.
בהודעה שנמסרה נכתב: "רשת 13 תשדר הערב בשעה 21:15 את החלק השני של אירוע הכניסה לבית האח הגדול", כעת גם בקשת 12 מוכנים וכבר שודר פרומו לקראת הערב כאשר הפרק שנדחה יערך הערב במקביל.
עבור רשת 13, המצב היה מורכב. בנוסף לשידורים החיים והמוקלטים המשודרים במסגרת שידורי הערוץ, ישנו ערוץ 26, המשדר מבית האח הגדול במתכונת של 24/7. דיירי הכניסה השנייה יכנסו הערב כמתוכנן, למרות דחיית השידור, וברשת 13 התלבטו כיצד למנוע מהצופים לצפות בדיירים החדשים דרך ערוץ 26, לפני שראו את כניסתם החגיגית לבית בערוץ 13, ואת תעודות הזהות שלהם.
החלטת ערוץ 13 התקבלה לפני דקות ספורות: השידור בערוץ 26 הופסק, ועלתה שקופית בנוסח: "צופים יקרים, הערוץ יחזור לאחר שידור החלק השני של אירוע הכניסה לבית האח הגדול".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה