טלוויזיה

דרמה ב"רוקדים עם כוכבים": הכוכב הגדול בדרך לפרוש מהתחרות?

אחד הכוכבים הגדולים ב"רוקדים עם כוכבים", בדרך לפרוש מהתוכנית בקשת 12 בעקבות פציעה בברכו. כל הפרטים על הדרמה הגדולה בעונה החדשה של ראליטי הריקודים האהוב
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" יצאה לאחרונה לדרכה בקשת 12 והביאה עמה 21 כוכבים גדולים בישראל להתחרות על הזכות להיות הרקדן של המדינה. אלא שעל פי הנראה, אחד הכוכבים הגדולים בסדרה בדרך לפרישה מוקדמת.
על פי דיווח היום (שני) ב"וואלה סלבס!", אחד הכוכבים הגדולים בסדרה, ששמו לא נחשף כדי לא לעשות ספויילר לפרק הקרוב שישודר בקשת 12, נפצע במהלך החזרות והמשך השתתפותו בריאליטי הריקוד מוטל בספק, כשהוא עשוי לפרוש בקרוב.
על פי החוקים של הפורמט, מותר לכל זוג לפספס רק ריקוד אחד בעונה, כך שאם יחמיץ את הריקוד הקרוב הוא לא אמור על פי החוקים להיות מודח, אך השאלה היא האם הוא יצליח להחזיק מעבר לכך או שהפציעה שספג בברך תכריע אותו. בשלב זה, הוא עובר טיפולים רפואיים צמודים והצוות הרפואי של התוכנית מנסה להכשיר אותו להמשך העונה.
 
כזכור, בפרק ששודר אתמול אירעה דרמה לא קטנה אחרי שאון רפאלי, אחיה של בר רפאלי ואחד המתמודדים בתוכנית, עלה לריקוד הבכורה שלו עם יאנה דוברובסקי, כאשר במהלך החזרה השניים איבדו שיווי משקל במהלך הריקוד והתרסקו על הרחבה. הם נזקקו לטיפול רפואי במקום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה