טלוויזיה

גיא זוארץ מכריז: "אין ספק שלא מדובר בעונה רגילה"

גיא זוארץ, ששכל את אחיינו עילי ב-7 באוקטובר, החל להנחות הערב את העונה החדשה של "האח הגדול", בצל התנגדות משפחות החטופים. "אני בטוח ש'הבית של המדינה' יספק לנו רגעים יפים ומרגשים בתקופה שכולנו זקוקים לה. לא נפסיק להתפלל לרגע עד שכולם ישובו הביתה", כתב
רוני שיינר | 
גיא זוארץ (צילום דובב אגמי)
זמן קצר לפני תחילת הפרק הראשון של העונה החדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שתשודר ברשת 13, מנחה התוכנית, גיא זוארץ, פרסם מסר ברשתות החברתיות שלו.
"עונה חדשה מתחילה לה הערב. אין ספק שלא מדובר בעונה רגילה, בתקופה מטלטלת שנוגעת בכולנו". זוארץ המשיך וכתב: "אני בטוח ש'הבית של המדינה' יספק לנו רגעים יפים ומרגשים בתקופה שכולנו זקוקים לה. לא נפסיק להתפלל לרגע עד שכולם ישובו הביתה. מקווה שאתם מוכנים! ואיך אומרים אצלנו? נא להתנהג בהתאם". 
זוארץ, ששכל ב-7 באוקטובר את אחיינו עילי שנרצח על ידי מחבלי חמאס, פרץ בבכי בשידור חי, כשהזכיר את עילי ושיתף: "זה קרה גם במשפחה שלי, האחיין שלי עילי נרצח במסיבת הנובה והזמן הזה שעבר לא ריפא, לא השכיח את מה שכולנו מרגישים". 
 
גיא זוארץ פורץ בבכי בפתיחת פרק הבכורה של האח הגדול (רשת 13)
העונה החדשה של 'האח הגדול' מצולמת ומשודרת בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק להשבת החטופים שנותרו בעזה. את עליית העונה ליווה קמפיין שהציג שמות ותמונות של דיירים על שלטי חוצות. כתגובה, מטה משפחות החטופים יצא בקמפיין נגדי: "האח הגדול חוזר. האחים והאחיות שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחים והאחיות של כולנו". 
אורנה בנאי זעמה על קמפיין הקידום של תוכנית הריאליטי: "כמה טעם רע. בעזה יש 125 חטופים! אנשים ונשים שחיים ונמקים בתוך סיוט אינסופי. כמה מנותקים אתם. מביש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה