טלוויזיה

ערוץ 14 פוגע בצופים? "החליטו לא לחכות לפיתרון"

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי טען: "לצערי, ערוץ 14 החליט שלא לחכות לפתרון בחקיקה ולרדת כבר היום מעידן פלוס. זה יפגע בצופים רבים, בעיקר בפריפריה ובאוכלוסיות המוחלשות ואני מצר על כך"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שהוכרז על מצב מיוחד בעורף בשל המלחמה, הנחה השר את הרשות השנייה להעמיד לשימושם של בעלי רישיון נוספים את האפשרות להפיץ את שידוריהם באמצעות מערך עידן פלוס ולבחון את נושא התשלום לאחר תום המצב הבטחוני. כל הערוצים הזעירים עלו על המערך בעקבות ההנחיה לטובת הציבור כולו (9, 14, הלא טיוי ו-24).
המשרד כבר החל בגיבוש פתרון חקיקתי שצפוי להסדיר את מערך עידן פלוס לטובת פתיחת השוק לתחרות וביטול התשלום של ערוצים מסחריים למערך, החל מפרוץ המלחמה ואילך. כיום, על רקע האירועים בצפון המדינה, קיימת חשיבות להמשך הפצת השידורים של הערוצים הנוספים לטובת כלל אזרחי ישראל, באמצעות מערך עידן פלוס.

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי טען: "לצערי, ערוץ 14 החליט שלא לחכות לפתרון בחקיקה ולרדת כבר היום מעידן פלוס. זה יפגע בצופים רבים, בעיקר בפריפריה ובאוכלוסיות המוחלשות ואני מצר על כך. בדיוק עכשיו, כשאנחנו נערכים בצפון לתרחישי עלטה ואף לעידן פלוס במקלטים, וכשהציבור זקוק לחדשות ולמידע, ערוץ 14 ימנע זאת מהם".
לסיום אמר: "יחד עם זאת, מדובר בעניין זמני. בקרוב בעז״ה נשלים את החקיקה וכל הערוצים יופצו על גבי מערך עידן פלוס, ללא תשלום. אני משרת את הציבור שרוצה לצפות בתכנים מגוונים ולקבל עדכונים ומידע לפי בחירתו, וכך יהיה בעזרת ה'". מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "המשרד הפיץ תזכיר חוק ושוקד על מציאת פיתרון חקיקתי המסדיר את פעילות המערך של עידן פלוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה